Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Alltså hur såg priserna ut i år på molo salgen?

Någon som kan berätta priser på detta:

Tröjorna i stl 92 och 116

Klänningar i stl 92

och velour byxorna i stl 92

• SmillaMilla
    081016 1 skrev 2008-11-06 11:24:51 följande:
    Vi åker kl.08 på lördag så ja du kan väl göra ändringar till imorgon kväll för jag lär ju sitta här o inte kunna sova ändå
    ha ha då får du en utförlig önskelista i morgon kväll.

Jag drömde i natt om att jag for på molo lagersalgen, men på den så var det knappt några molo kläder alls. En massa plastkassar i hela rummet där alla stog och rev och försökte hitta molo kläder, men det fanns nästan bara h&m kläder.

Kanske dags att sluta läsa i denna tråden eller?
  • SmillaMilla

Fantasisk skall: Tack, den listan ahde jag redan, men stämmer dessa priser? En tröja i stl 92 räknas det som baby eller inte?

• SmillaMilla
    J esssica skrev 2008-11-06 11:30:29 följande:
    Finns väl både baby och barn i 92 tror jag.
    aha men då räknar jag med 125 dk för en vanlig tröja
  • SmillaMilla
    Harley skrev 2008-11-06 12:06:32 följande:
    It´s my lucky day today... Först hittade jag 50 danska kronor i ett skåp. Sen kollade jag mitt konto och ÄNTLIGEN har jag fått mina A-kassepengar som jag väntat på sedan 20 augusti. Och sen.... ringe Cayennes underbara farmor och sa att jag skulle få 2000 kronor av henne att handla något kul för. Tjohoo Plötsligt händer det
    Nä men oj! GRattis! kanske borde köpa en lott i dag
  • SmillaMilla

Nikki: WOW vilken fin shopping!!!! Härligt att se att det fanns lamm! Hoppas nu att de finns på lördag också

• SmillaMilla
    nikki2006 skrev 2008-11-06 21:11:29 följande:
    Då måste du vara först, det var inte direkt överflöd på lamm tyvärr. Rota längst ner i högarna, det är där de gömmer guldkornen
    Ja hör du det zvartaliljan
  • SmillaMilla
    Nilam 84 skrev 2008-11-06 21:29:57 följande:
    men gissa om man int e sugen på att fara själv
    Vi får samfrakta sedan
  • SmillaMilla

Nilam: Ja nästa gång så tar vi bilen härifrån och kör ner. Övernattar hos mina föräldrar i göteborg. Eller hur!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11