Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

ängeln83 skrev 2008-10-31 14:38:02 följande:
    Tack, är så glad att den passade någorlunda ialla fall, inte riktigt Liams modell, Katvigs passar han bättre men det får gå ändå Ah, visst är den fin, det är Sit down ifrån Mio.
    Ahh vår är från Europamöbler, men de ser likadana ut ungefär.
    Harley skrev 2008-10-31 14:39:13 följande:
    Javisst skulle hon gifta sig idag. Spännande
    Ja det kan mna ju säga I kyrkan eller borgeligt ?
  • loveliva
    Harley skrev 2008-10-31 14:47:39 följande:
    Hm... *tänk,tänk* Det skulle vara litet med vittnen så jag tror det var borgeligt. Man har inte vittnen i kyrkan va?
    oki Jag är inte säker men jag tror man måste ha vittnen i kyrkan också, eller om det räcker med prästen Fundersam
    Vi gifte oss i kyrkan, men hade ju ganska många gäster.
  • loveliva
    Harley skrev 2008-10-31 14:53:13 följande:
    Nu ska jag åka och tända ljus på mammas och pappas gravar. *jobbigt* Ses säkert senare.

KRAM
  • loveliva
    isold2003 skrev 2008-10-31 15:12:27 följande:
    Ja nu borde jag kunna skriva om det här för jag har lagt ner verksamheten. Det var kul och gick bra men efterhand hann jag inte med riktigt så jag trappade ner och slutade. Men jag kör ju fortfarande UJ såklart. Vad har du för bugga nu? Som du kör omkring din Molopojke i (för att inte vara heeelt OT )
    Tur att jag hann köpa min älskade UJ av dig då Den väntar också på att Hilda ska åka framåt
  • loveliva
    melizza skrev 2008-10-31 15:17:25 följande:
    loveliva: vilken söt bustjej i bildis
    Tack !
  • loveliva

Ååååå vilken sur gubbe det kom hem här Men han åkte lika fort som han kom Tog dessutom med sig 2 pojkar, så nu är här tyyyyyst och väldans tomt Gråter
    Å jag som gjort mig i ordning för en runda på stan, nu skulle gubben hämta upp overallen på pop och sen vidare till Mekonomen. Han tog verkligen åt sig av "utskällningen" i morse, och SKA verkligen fixa bilen nu

• loveliva

Tjolla- Fina fina Milo med alla traktorer
    Ser en mysig brasa i kaminen i bakgrunden

ängeln- Liam är sååå fin i nya Molosarna !!!!!

agster- Fin suit på din lille kille

• loveliva
    Duntoffla skrev 2008-10-31 17:22:30 följande:
    Oj, varför så sur?
    Han var sur för att han behövde köpa nya delar till bilen & olja och sånt tråk Han gillar inte att dona med bilar
    Sen hade han inte ätit på hela dagen. Så nu var det Kinamat som gällde på hemvägen.
  • loveliva
    ängeln83 skrev 2008-10-31 17:28:49 följande:
    DuntofflaDenim leggings e ju också fint, det har jag 2 par O dom ska ju inte vara sådär super lackiga, mer skinn liknande, finns ju ett par på Bikboks sida, det är dom jag spanat in. Tyvärr har dom ju ingen webshop, o jag kör nog inte 7 mil för ett par leggings.Eller tror du tantaffären här i byn säljer lack leggings?
    hehe din "tantaffär" kanske har mer än du tror bakom disken
  • loveliva
    Tjollabolla skrev 2008-10-31 17:06:06 följande:
    ´Tack! Och JAG har tänt brasan utan hjälp av damsugarutblåset Håller med, FINA Liam! Vad är det för size i byxorna?
    Meeeeeeeeeeen Tjolla!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu kunde jag ju inte kolla velourisarna till dig jöööööö Dumma gubbens förslag att inte låta mig hämta overallen Skrikandes
    Han kanske ville vara på den säkra sidan, så jag inte skulle shoppa nåt mer Fundersam
    Attans med !!! Jag kollar nästa gång jag är på stan iaf
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11