Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Lina med Liten skrev 2008-10-30 22:19:20 följande:
    klart du behöver
    Jamen visst måste hon Flickstackarn har ju inte så många klänningar
  • loveliva
    081016 1 skrev 2008-10-30 22:27:22 följande:
    Jag tog oförsäkrat. Tog det sist därifrån också och det fungerade bra
    Låter bra
  • loveliva
    lillronya skrev 2008-10-30 22:30:35 följande:
    Loveliva: Luvan är väl toppen att dra upp och ha på huvudet tillsammans med en tunnare mössa så slipper man jättetjock mössa och man slipper luvpuckel på ryggen Inte för jag vet vad för velordress ni pratar om, men dissa inte den för luvans skull!
    Jo...men Hilda har luvor på alla sina overaller också så det blir iså fall en mössa & två luvor Och har jag inte overallens luva på henne så ligger hon inge bra
  • loveliva
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-30 22:43:20 följande:
    Ååååå äntligen har jag bokat mina tåg blev 1klass på resan hem, så kan man ha de lite skönt på resan åxå o tar med mig bärbara så kan jag snacka med er under resan Bubblan sover nu o har inte kräkts nå mer.. Hoppas de va nåt med förkylningen så de inte e magsjuka
    Håller tummarna att det inte kommer mer kräk
    Melker brukar göra så när han är förkyld för att få upp allt slem
  • loveliva
    lillronya skrev 2008-10-30 22:52:38 följande:
    Nä nu måste jag jobba färdigt och sova lite. Hostar snart ihjäl mej här... Godnatt tjejer!
    Natti
  • loveliva
    ängeln83 skrev 2008-10-31 08:14:54 följande:
    GodmorgonFyy bubblans vilken natt det har varit, eller kväll.Liam vaknade precis i samma sekund som vi släckte lampan igår, heeeelt vansinnig, skrek o skrek och var stel som en pinne. Han var knappt vaken så det gick inte få kontakt med honom, kl 01 blev han tyst, o sen körde han igång igen vid 3 tiden. Lagom frustrerande när man inte har en aning om vad det är.Hoppas ni andra haft en bättre natt.
    Å fyyyyy !!!!!! Låter INTE kul !!! KRAM till dig
    Hoppas ni får sova lite middag idag då
    Kan han ha drömt något otäckt ?
  • loveliva
    ängeln83 skrev 2008-10-31 08:19:10 följande:
    Nä usch, inget roligt alls, o stackars sambon som skulle upp kl 5.Kan ju varit en mardröm, men att han skriker så himla länge?
    Jo, men så har Melker gjort i perioder också. Såååå jobbigt ju !!! Jobbigt när man inte kan trösta
  • loveliva
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-31 08:46:35 följande:
    Morrn morrn!! Men fy   stackars Liam och stackars er åxå!!
    Morn !
    Ja, dessa karlar Skrikandes
    Jag har skällt lite här jag också Generad Avgassystemet på vår "familjebil" lossnade den helgen det var Katvig lagersalgen, det är inte fixat än !!!!!!!  Nästa helg MÅSTE det vara lagat annars kan jag inte ta mig till Karlshamn och möta resesällskapet ju. För gubbens jobbarbil kan ju inte ta för den ska han skumpa runt i hela helgen.
  • loveliva
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-31 08:57:51 följande:
    Ja du.. han har fått sig en utskällning som heter duga kan jag lova säga att man ska äta middag med ett företag innebär väl inte att man kommer hem mitt i natten onykter.. Jag avskyr när man inte meddelar, han kunde väl för fasiken skickat ett sms, blir sen lägg ut nycklar eller nåt..  *arg*  å sen har han mage o säga i morse " bokar du en taxi till mig"  boka din jäkla taxi själv öh!!!  Å ja.. de MÅSTE vara lagat nästa helg ju!!! *skäller på din gubbe jag åxå* FIXA BILEN LOVELIVAS GUBBE!!!!
    Tack för att du hjälper mig !!!!!
    Han blev jätte rädd
    De behöver sättas på plats ibland
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11