Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

FL Lisa skrev 2008-10-30 21:19:25 följande:
    haha..jag minns inte riktigt och lådan står hos A:s farmor och farfar...men tror att det är en 68:a. Tänkte slänga ut den på T för ett tag sedan men ångrade mig och insåg att jag nog måste behålla den ifall det blir fler barn här
    Ja, den MÅSTE du behålla !!!!
  • loveliva
    nikki2006 skrev 2008-10-30 21:21:55 följande:
    Ha du sån hjälm på Hilda eller??? Jag började använda den men är inte så bra på det längre. Tycker fortfarande hon trillar hela tiden och denna tiden fram tills hon går är så jobbig. Man måste vara där hela tiden och allt är i munnen, och hon skall pilla på allt och slår sig hela tiden. Man blir helt slut i knoppen. Och favvosarna är telefoner och fjärrkontroller. Vi får gömma den annars hittar vi dem inte igen hi hi
    Nej, Hilda har ingen hjälm, hon är såååå försiktig !! Och trillar nästan aldrig. Skönt det Hon donar & fixar här hemma Vi har det ganska kalt eller vad man ska säga inte många farliga saker eller möbler.
  • loveliva
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-30 21:33:21 följande:
    Å min Bubbla e dålig    kräkts ner hela pyjamasen,sängen o alla nallarna     Nu ligger hon nerbäddad i soffan med uttrarna på sig!
    Nääää stackars lilla Ida !!!!!!!!!!!!!!
    BAMSEKRYAPÅDIGKRAMAR
  • loveliva

Det är ingen som ska beställa från trend2kids ?????
    Jag har hittat kläder som Hilda bara MÅSTE ha !!!!

• loveliva
    Jen80 skrev 2008-10-30 21:47:13 följande:
    Nu har jag kommit på en ny grej (ja, jag vet att jag är lite sen ) - ligga i sängen med datorn i knät. Så skönt att vara i säng tidigt, men ändå sitta lite till framför datorn . Sen slipper jag springa in till Ava hela tiden som vaknar titt som tätt av sin dumma förkylning. Men nu när hon känner att jag ligger bredvid henne så vaknar hon inte en enda gång . Smart unge !Loveliva: Söta Hilda med underbara strumpbyxor från Svea star. VArt har du köpt dem?Har hon testat de bruna strumpbyxorna utan fot. satt och funderade på dem för några dagar sen, men vet inte hur det blir med strumpor till... Är så sugen, för färgen är så himla fin till de flesta klänningar och kjolar!
    Du är smart du

Strumpbyxorna från svea star köpte jag på mybaby Stl 70 är det på dem, lite små i stl.
    Har inte provat katvig leggingsen ännu. Köpte de för Hilda halkar om hon har vanliga strumpbyxor & det blir lite svettigt om tassarna med mockasiner över. Så dessa blir nog kanon med eller utan mockasiner
  • loveliva
    Buttelina skrev 2008-10-30 21:53:04 följande:
    jag vill!! men borde inte
    Borde är inget kul ord MÅSTE ha är bättre
  • loveliva
    Buttelina skrev 2008-10-30 22:02:58 följande:
    haha jag är supersugen!!!!
    säg till när du bestämt dig
    Jen80 skrev 2008-10-30 22:05:35 följande:
    Ja, men det är ju sant. Ska ju in till stan och köpa mockasiner till Ava imorgon . Sen är det ju inga måsten med fötter på strumpbyxorna . Ska förbi Kappahl imorgon också. Måste se deras velourgrejer IRL. Nån som har köpt nåt? De ser fina ut på reklambladen. Måste in på Pop också och se om jag kan motstå lite nya kläder till Ava därifrån (DET är svårt!). Kanske ska smita utan mannen imorgon och bara ta med mig Ava... hmmm...
    Jag var och klämde på velouren, den rosa/oranga velourdressen är jätte fin, men jag gillar inte luvor såhär vintertid när man ska ha overall över, blir så bökigt då.
  • loveliva
    Buttelina skrev 2008-10-30 22:20:11 följande:
    hehe japp det förstår jag!! jag har bägge och de är såååå fina
    Vad ska du ha ???
  • loveliva
    Buttelina skrev 2008-10-30 22:20:11 följande:
    hehe japp det förstår jag!! jag har bägge och de är såååå fina
    Vågar man ta oförsäkrat med billigare frakt eller måste man ta den frakten för 160 ddk? Känns lite väl dyrt...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11