Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

RååSa BuBBlan skrev 2008-10-30 16:28:09 följande:
    Så där.. Nu har vi kollat film o tömt två godispåsar, två chipspåsar o två dipskålar   Lite dumt just före maten kanske
    Åhh låter som ni mumsat på bra Gott !!!
    Jen80 skrev 2008-10-30 16:28:22 följande:
    En flyttkartong från källaren och nu har barnen superkul. "Gubben i lådan", åka båt och annat kul kan man man göra . Ett tips till rastlösa barn och föräldrar...Loveliva: Åh, kul med paket !!
    Ja, det behövs inga dyra leksaker
  • loveliva
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-30 16:35:53 följande:
    Jen--- Å chokladbollar  de som e sååååå mumsigt!!
    Det gjorde Love igår, så det har jag ätit till lunch idag
    Jen80 skrev 2008-10-30 16:34:18 följande:
    Nej, verkligen inte . De har inte lekt med nåt jag har köpt på hela em. Bara några ärvda saker, kartonger och mina gamla barbiedockor . Varför köper vi leksaker för?!?!
    Tänk när vi kan köpa fina Barbiedockor till våra flickor Kul !!!
  • loveliva
    Harley skrev 2008-10-30 17:42:09 följande:
    Ja jag förstår det. Man vill ju baaara lägga pengar på kläderna och inte på tråkig biljett eller bensin.Min bil drar ca litern skulle jag tro. Bensinen ligger på ca 9 kr.Från Degerfors till Malmö skulle jag tro att det är ca. 55 milNi är 2 som stiger på i Degerfors2 st kliver på i HagforsVar det inte ca 5 mil från Malmö tillsalget?
    VAAAAAAR tankar du där det kostar 9 kr ??????????
  • loveliva
    Duntoffla skrev 2008-10-30 17:45:55 följande:
    Tänkte detsamma! Här kostar det minsann typ 13 kr *flyttar genast*
    Här också Vill helst inte betala nåt för bensinen Därför jag aldrig tankar, det får gubben göra, trist att lägga pengar på bensin juuu
  • loveliva
    Tjollabolla skrev 2008-10-30 20:40:00 följande:
    ÅÅÅ jag är så rackars shoppingsugen. Har fått dille på suits igen av nån anledning... Milo är ju för stor för dom, men så sööööt i dom!
    Inte kan lilla Milo vara förstor för suits ??????? KÖÖÖÖÖÖÖÖP mera suits !!!!!!

Melker har katvig i 98 nu och sover i, den var stooooor, fick vika benen 10 cm Förvånad
  • loveliva
    Smultronhjärta skrev 2008-10-30 20:45:45 följande:
    Instämmer! Max kommer få springa i suits tills han fattar grejen med pottan KÖÖÖP!!
    DE kan ha suits även om de fattat grejen med pottan Iaf här hemma  I LÖÖÖÖÖV suits !!!!!!!!
    Såå bra nu under overallen juu.
  • loveliva

Oj !!! Nu har jag beställt katvig röd/blå tröjor & leggings till pojkarna Blev ju liiite billigare med familjelivskoden på freshmilk
    Gillade ju inte alls de ränderna innan, men nu är jag helt frälst efter alla bilder på era fina barn i de ränderna

• loveliva
    FL Lisa skrev 2008-10-30 20:54:22 följande:
    Den här bodyn shoppade jag förra året på mässan. Betalade en hundring för den har jag för mig
    Åhhhhh den är bland de finaste småfolk jag vet !!!!!! Har letat som en tok efter de pellefanterna, men hittar inte Bara fula blekta på t
    THEA och Grodan skrev 2008-10-30 20:56:23 följande:
    Tjolla: DU ÄR INTE SUGEN PÅ KOR DU ÄR INTE SUGEN PÅ KOR DU ÄR INTE SUGEN PÅ KOR DU ÄR INTE SUGEN PÅ KOR DU ÄR INTE SUGEN PÅ KOR Jag förhäxar dig nu   
  • loveliva
    Quiet thoughts skrev 2008-10-30 21:09:49 följande:
    La in lite fin katvig i BT.
    Nice shopping

Nikki- Fina fina Jessie i lammen
  • loveliva
    FL Lisa skrev 2008-10-30 21:14:40 följande:
    det ligger en söt liten sån i alvins låda med urvuxna kläder.
    Åhhh gör det ????? Vilken stl ?
    nikki2006 skrev 2008-10-30 21:14:31 följande:
    TackDet är en 86:a så den hamnar nog i lådan ett tag till men var bara tvungen att prova den nu. Har haft den i 6 månader och suktat.Såg söta Hilda och så duktig hon är nu som går mot möbler. kryper hon snabbt nu???
    Hon kryper i turbofart !!!! Och går snabbt också OM hon håller sig i något
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11