Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Harley skrev 2008-11-07 09:31:38 följande:
    Aha. Nattskräck har Cayenne också. Läskigt Men du, skit i kassarna. Längre bak i tråden pratar de om att man inte får ha egna kassar. Man får genomskinliga av dem.
    Mmm, visst e d!! Tog br alänge innan man fick veta  va det va men nu kan man ju åtminsonde behålla lugnet liite själv. Lilla C då

Va får man inte? Hmm ... men kanske br aatt packa i på vägen hem eller?
  • Fantastiska Skatt
    Duntoffla skrev 2008-11-07 09:35:40 följande:
    Haha...det kan jag tänka mig. Ska du köra eller?
    Njaä, Harley är anställd som chaffis
  • Fantastiska Skatt
    Emmsan skrev 2008-11-07 09:40:15 följande:
    va skönt o höra att nattskräck e ganska vanligt herman har det o jag tycker det är sååå jobbigt :(
    Visst är det jobbigt!! Första halvåret satt jag bara å grina de nätterna
    Harley skrev 2008-11-07 09:39:18 följande:
    JA det är ju sant. Tänkte inte påre
    Duntoffla skrev 2008-11-07 09:39:08 följande:
    Ok Ingen som vet ang vårens Molo?
    Näe, tyvärr.

Nu måste jag hoppa in i duschen så jag får packat ner ngt mer än bara Molo bagsen - vi åker ju snaaart
  • Fantastiska Skatt
    Harley skrev 2008-11-07 09:42:37 följande:
    JA det är jättevanligt. Nu är det faktiskt jättelänge sedan Cayenne hade ett "anfall" men det kan ju sitta i tills de är i 12 års åldern. Ja inte ett enda anfall alltså... eh
    oh my, DET hade varit ett tufft anfall

Ja jag hade det långt upp i skolåldern ....

NU försvinner jag en stund *poff*
  • Fantastiska Skatt
    Duntoffla skrev 2008-11-07 11:37:15 följande:
    Och vi som ska en söndag i så fall. Han kommer vända med bilen då...
    Vi va där en söndag sist (för ni pratar GeKås va? *bara valsar in* Generad) förvisso ingen kö in då vi var där strax efter öppning men det tjockade snabbt på och sambons kommentar : Påminn mig att jag ALDRIG ska följa med hit igen!!!

Jag är så nervig nu så jag trodde inte det va möjligt!!! iiiiiiiii
  • Fantastiska Skatt
    081016 1 skrev 2008-11-07 11:40:57 följande:
    ska faktiskt införskaffa en sele tills vi åker till Argentina....vet att folk här tycker det ser hemskt ut men där är det vanligt så ingen kommer titta snett på mig. Problemet är bara att övertala Maia om att den ska få sitta där
    Men det finns jättesöta, som djur som är ryggsäck lixom!
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-07 11:42:17 följande:
    Iiiiiihhhhhhhhh spännande spännade!!!
    *fortsätter kallsvettas*
    havsvind skrev 2008-11-07 11:43:11 följande:
    Hallå på er! snart ses vi!!
    Wiiiieeee JA!!!!
    havsvind skrev 2008-11-07 11:44:29 följande:
    Vad tycker ni om skicket på dessa strumpor? Skulle ni beskriva det som nyskick??
    ÖÖÖeeh VA?? Så där ser iaf inte mina socks när de är nya - vilket jag defenierar med nyskick!
  • Fantastiska Skatt
    Smultronhjärta skrev 2008-11-07 11:50:39 följande:
    Haha- ja men hösten är tung och hysterisk och detta är första året som Gekås kör med söndagsöppet för att försöka lätta trycket som är inför jul (för julhandlandet på Gekås börjas det med redan i sep) Jag som kan välja när jag åker dit undviker gärna hösten och semestern runt lön,bb,pension etc..
    HaHa ja jag vet Men min ena syrra bor en piss kvart därifrån så kunde ju inte låta bli att åka dit när vi hälsade på sist
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-07 11:49:55 följande:
    Åååååå!!! Ida har ritat en gubbe!!!   Alldeles själv!! Med ögon-näsa-mun o allt
    Ååå duktiga Ida!!
  • Fantastiska Skatt
    havsvind skrev 2008-11-07 11:51:51 följande:
    Jag tänkte väl det...Har mailat säjaren och hon insinuerade att köper man nåt på T får man "skylla sig själv" och att det inte finns NÅGON på T som har öppet köp. (undrar hur hon kan känna ALLA Traderare )
    Skylla sig själv?? VA Skrikandes
    Okey, är det begagnade kläder så är det men man vill ju ändå tro att folk är ärliga i sin beskrivning!!
    havsvind skrev 2008-11-07 11:56:24 följande:
    Jag som blev så glad när jag köpt dessa och de här åker rätt ned i sopen  :-c
    Irriterande!!
    Harley skrev 2008-11-07 11:56:19 följande:
    Hoppar in bara för att säga att SNART ÅKER VI!!! Någon åt upp mina bananer som jag har köpt...Någon har druckit upp drickan som jag har köpt...Vilken familj man bor i va? Hm... Nu ska jag logga ut för att åka till gravarna och tända ljus. Hinner tyvärr inte det på söndag, men ljusen brinner ju länge.Sen måste jag köpa det som någon har ätit upp och druckit upp.SEN hämtar jag upp resesällskapet en efter en...Ses senare då
    Sicken familj hörru'   Jag köpte 9 bananer för säkerhets skulll så jag iaf skullle lyckas få EN själv

EN TIMME Å 10 MINUTER tills du är här ju!!!!
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-07 12:14:52 följande:
      ja sååå duktig!!EN TIMME KVAR NU
    IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII 
  • Fantastiska Skatt
    Mini78 skrev 2008-11-07 12:21:13 följande:
    Det verkar som om det blir Molo för mig också imorgon!! *firar*
    JIPPIE!!
  • Fantastiska Skatt
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-07 12:24:59 följande:
    Lite info om hotellet    Sänglinné samt små handdukar finns på rummen. Stora handdukar går i mån av tillgång att hyra i receptionen. Tvål och andra hygienprodukter finns att köpa i receptionen. (F1 JKPG).
    ska man ha tvål me sig också? Fundersam
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11