Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Duntoffla skrev 2009-01-02 11:07:32 följande:
    Haha...bättre behövande?! Liam har ju massa Småfolk. Noel bara 2 med lång ärm
    Naeh, han har bara 6 långärmade ju...o dessutom lockar inte Molo mej så mkt längre så jag har första tjing på gamla Småfolk
    ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2009-01-02 11:13:11 följande:
    Jaså? Vi får väl se. Vill inte lägga för mycket heller på ngt som är beggat. Schysst stil Liam har i BT! Så där brukar Noel också sova. Rumpan högst
    Nee, ingen tröja man betalar hur mkt som helst för direkt, får väl se hur högt jag går, men jag har en massa annat på span på T också.
  • ängeln83

Hallå igen.
    Liam somnade precis, lite i senaste laget men men. Gubben åkte till stugan och hämtar ved o jag tänkte slänga ut lite på T.
    Under vilken kategori lägger ni bodysuits?

• ängeln83

Förresten, hur är Hummel wct jackorna i storlek?

• ängeln83
    lillronya skrev 2009-01-02 12:50:21 följande:
    Ganska små.
    Vilken storlek har du köpt?
    Liam har ju 86/92, ska man satsa på 98 då eller räcker 92?
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2009-01-02 13:13:16 följande:
    Oh så söt hon är! OCh fina fina spacesuiten! Är det en 92a? Jag har en 86 som verkligen är på gränsen nu... Massa fin shopping!Och underbara söta Svea, vilken goding! Sötaste modellminen! Det ska börjas i tid Fina Liam med! Om han gillar gravidmagar får ni väl sätta igång
    Ha ha...ne, han gillar mammas platta mage också
  • ängeln83

Oooooooops, "råkade" beställa en lurv jacka från Hippo, det var ju inte alls meningen, vi har ju redan en för mkt, men iof, baby 92 börjar bli för litet så det kanske inte är så farligt Får väl se om den finns kvar eller ej.

• ängeln83
    Mawe123 skrev 2009-01-02 14:39:37 följande:
    Jag har också råkat beställa en sån, vet dock inte om den fanns kvar. Vi har 86 på luvjackan nu så jag valde 92 utan luva på denna och hoppas att den passar till hösten=)Kul med spontanshoppingBetalade du direkt eller väntar du på bekräftelse på att jackan finns innan du betalar?
    Vilken färg tog du?
    Jag tog 92 nu till våren, baby 92 börjar bli rejält kort nu.
    Räknar iof med att den hunnit ta slut så jag betalar inte förens jag får mail.
  • ängeln83

Godmorgon.

Här tog vi rejäl sovmorgon idag, Liam somnade kl 18.30 igår och sov t kl 10 utan ett knyst.
    Försöker väcka gubben nu, hade tänkt att vi kunde hitta på nåt kul idag.

• ängeln83

Ajust ja, ny pres bild, inte helt nöjd så den ändras nog snart igen

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11