Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

lillronya skrev 2009-01-04 20:16:05 följande:
    Ge mej ett råd!Spara eller sälja Anjelins moln? Emilio ska sina kvar.
    Hum, jag är nog fel person att svara eftersom jag tycker dom tröjorna är sådär snygga.
    ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • ängeln83

Godkväll förresten.

Spanar runt lite innan det blir soffläge.
    Det blev en rejäl prommis idag också, men jädrans så kallt det var, 16 minus när vi kom hem, snacka om att våra ansikten var sönder frusna, tur att Liam har sin varma Molo overall

• ängeln83
    Buttelina skrev 2009-01-04 20:18:43 följande:
    hehe det tycker jag också men det finns tydligen folk i tråden som gillar dom
    Ah, det verkar så
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2009-01-04 20:22:22 följande:
    Go kväll!Ja, visst var det kallt men ändå skönt att vara ute idag.Jag drar tillbaka mina klor i catfigthen. De verkar dra iväg för mycket för min del. Lycka till!
    Godkväll

Jaaa, det var super skönt, är man bara rätt klädd så
    Imorgon blir det skridsko åkning, min kusin kom med skridskor i storlek 22 till Liam idag men han får nog hålla sej i pulkan tror jag

Mmm, jag drar tillbaka mina också, känns som det börjar bli lite väl dyr för att vara beggad, då lägger jag hellre till en 100 lapp o får en ny.
  • ängeln83

Godmorgon flickor.

Vaknade kl 7.30, sambon låg fortfarande och sov, han skulle börja kl 6
    Liam vaknade i all kalabalik som blev men somnade om igen efter vällingen.

• ängeln83

Någon som vet om Kl kids har nån rea kod eller nåt?

• ängeln83
    Nova76 skrev 2009-01-05 08:50:05 följande:
    Godmorgon!Nu är ju inte detta Tradera tråden men frågar här ändå. Någon som brukar använda Payson som betalningsalternativ för köpare? Får köparen en avgift eller det är bara en avgift när jag som säljare ska ta ut pengarna som kommit in på mitt Paysonkonto? Orkar inte läsa igenom alla regler och hoppas att få svar snabbare här istället ojdå! Det blev stressigt kan jag tänka mig...!
    Ah, lite
    Tyckte det var lite märkligt att ingen ringt och saknat honom, men tydligen skulle han inte börja förens kl 7 så han var ju inte så försenad
  • ängeln83
    Nova76 skrev 2009-01-05 08:53:10 följande:
    det var ju bra mitt i all stress Såg din fråga om klkids, vet inget om reakod där men lustigt att de inte skickat ut nyhetsbrev eller mail om att de startat rea? Eller har du fått det?
    Nepp, jag har inte heller fått nåt nyhetsbrev, men det står ju på 1:a sidan att det är rea, men jag hittar ingen ny rea som inte varit tidigare.
  • ängeln83

Nån som sett den nya gröna Molo lurven IRL?
    Tycker att den som kom nu i höstas vart sådär och hoppas att den nya är lite finare i färgen.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11