Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Magda78 skrev 2009-01-03 10:25:53 följande:
    ängeln83 skrev 2009-01-03 10:24:25 följande: Ja, God morgon!Och jag måste säga att jag tycker att den var jättefin!!!Är det nya kameran som varit i farten?!
    Godmorgon

Jupp, den nya kameran har jobbat sten hårt, har tagit 500 kort sen i onsdags
    ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • ängeln83
    Helle skrev 2009-01-03 10:25:40 följande:
    God morgon!Nu blir jag minsann lite avis då jag nog har sovit som mest fyra timmar på hela natten. Gustav är sjuk och har skrikigt i stort sett hela natten. Längtar helt enkelt efter en sån natt som du har haft. Här har det snöat massa i natt. Fler som har snö?
    Morning.

Mmm, det är underbart att få sova riktigt igen, Liam har ju alltid varit duktig på att sova natt men nu har han ju varit krasslig ganska länge så det har varit lite tufft. Hoppas Gustav piggnar på sej snart.

Ingen snö här, men super kallt. Ah, fast nu när jag tittar ut så snöar det ju
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2009-01-03 10:52:00 följande:
    Stackars kamera Men jag tyckte oxå bilden var fin!
    Helt plötsligt blev det ju riktigt kul att ta kort
    Denna pres bilden får duga ett tag.
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2009-01-03 10:57:59 följande:
    Fina Liam i bt! ÅÅÅ vad jag vill ha den tröjan
    Jag äääääälskar den tröjan, ska försöka få tag på lila velorisar också, tror det blir super fint ihop.
    Mmm...synd att du missade när dom fanns på T.
  • ängeln83
    Magda78 skrev 2009-01-03 10:58:11 följande:
    ängeln83 skrev 2009-01-03 10:27:04 följande: Oj, bra jobbat!!!Förstår att det är roligt med ny kamera och med ett sådant fint motiv att ta kort på blir det ju lätt många bilder
    Det är riktigt skoj, förra kameran tog super kassa bilder. Ska försöka lära mej kameran lite bättre så kommer nog bilderna bli ännu finare.
    Mmm, har ju inte direkt tagit så många kort på gubben
  • ängeln83
    Smultronhjärta skrev 2009-01-03 11:01:52 följande:
    Vad är det för kamera du har?
    Det är en Canon EOS 450D.
  • ängeln83

Vad är Franssons och Frida för nåt?

• ängeln83
    Duntoffla skrev 2009-01-03 12:16:09 följande:
    Någon som sett Molos turkosa fleece på BRA rea någonstans?
    baby eller jr?
  • ängeln83

Godkväll girls.

Kikar in en sväng, håller på med T, dryyyygt men det känns som det tuffar på ganska bra just nu, fick en chock när jag såg ett utav mina plagg, trodde dom skulle gå för nån krona men nu är det snart uppe i inköps pris , sånt e skoj.

Vi tog en riktig lång promenad innan, så himlans skönt, dessutom är det is på sjön så vi gick halva promenaden där. Imorgon blir det skridsko åkning på isen, inte ofta nu för tiden som man kan göra det.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11