Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

FL Lisa skrev 2008-10-31 15:35:46 följande:
    nu blev det mycket på en gång. Ska svara åt dig dunis snart. ska bara klistra in detta tips först Välkommen till utförsäljning av barnkläder från OneTwoTen! Nu är det dags för höstens kollektions- och lagerutförsäljning. Obs! Endast kontant betalning När:               Tisdag 4 nov till torsdag 6 nov,  kl 10.00 – 19.00 (tors 16.00)                      Var:                I lokalen 150 kvadrat, St:Eriksg 48, nära Fridhemsplan.                       In på gården, höger, ½ trappa upp.
    Gör inte så där mot mig! Jag ska inte, jag ska inte! *blundar*
  • Duntoffla
    FL Lisa skrev 2008-10-31 15:40:51 följande:
    japp det gråa brallorna fanns och kostar 250kr. Det var tooookigt mycket folk och barnvagnar. Jag hade aldrig tagit mig igenom mässan med alvin och barnvagn utan david. Nu fick david och alvin roa sig i fisher pricemontern medan jag sprang runt och kikade.Japp vi fikade med tejja...men hon hade lite dåligt med shoppingpåsar på armen när jag lämnade henne Och som du hörde tidigare så fungerar det nog att du tar mina gratisbiljetter till inträdet imorgon. Du kommer även få två påsar med lite gåvor i att släpa runt på där
    Åh, vad trevligt! Stort tack! Skönt att vi lämnar kidsen hemma då. Då blir det nog grå army imorgon om de finns kvar.
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-31 15:44:43 följande:
    amen de här är ju typ granne med mig ju    MÅSTE dit!!!!! nån som ska med?
    Typ granne? HAHA...jojo!
  • Duntoffla
    FL Lisa skrev 2008-10-31 15:46:50 följande:
    klart du ska!
    Har nada pengar kvar nu. De ska sparas till ev fynd på Molo. Tur att jag är uppbokad på tisdag, ons och torsdag. *puh*
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-31 15:49:31 följande:
    ha ha ha    du å din tantaffär   *stackare*
    Jo, allting är ju relativt förstås.

Nu vaknade lilleman här. Dags för mellis!

CU
  • Duntoffla
    FL Lisa skrev 2008-10-31 15:52:16 följande:
    vi hade med barnvagnen in sist och det gick bra..men det var som sagt på kvällen vi var dit...typ en timme innan stängning så jag antar att det inte varit lika lugnt hela dagen.Sen kanske jag även ska tillägga att priserna är ju inte direkt som molos lagersalg men rätt hyfsade ändå.
    Bra! Finns de grå så ska jag ha dem. 250 är i alla fall billigare än 400
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-10-31 16:13:27 följande:
    200st för jackorna 50kr/st för byxor/body 100kr för suits. men där var välldigt udda urval. hittade tex inga suits och bodys i molo...
    Det är det jag vill ha. Kanske ska satsa på Lagersalgen istället då?
  • Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2008-10-31 16:14:08 följande:
    ÅÅÅÅ den lila hooden skulle vara fin å Milo
    Morrn morrn! Sovit gott?

Undrade du något om bubblorna/prickarna förut?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11