Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

denna vinter orkar jag inte hålla kollpå klendrarna varenda dag, så om det duker upp småfolk i nån lucka så får ni gärna hojta i min inbox

• gosmamman
    Tjejtriss skrev 2008-12-04 21:11:32 följande:
    Japp, vanliga vykort!
    ok, jag hade hoppats på lite större, men jag är sugen att göra nya väggmålningar i tjejjernas rum till sommaren så då kanske ett sånt kort får vara mall, eller ett småfolk plagg kanske.
  • gosmamman
    Everlonn skrev 2008-12-04 21:18:56 följande:
    gosmamman skrev 2008-12-04 21:06:05 följande: dom kostade 340:- Rena fyndet
    köpte du på tradera eller via hennes blogg på nått vis?
  • gosmamman
    Everlonn skrev 2008-12-04 21:34:39 följande:
    gosmamman skrev 2008-12-04 21:28:56 följande: Mailade henne via bloggen, talade om vad jag ville ha och leveranstiden var 2 veckor.Men med tanke på att flera slängde iväg mail kanske leveranstiden ökat något
    hehe, du har sårätt. Men då vet jag iaf hur jag ska gå tillväga om jag vill handla av henne, tack
  • gosmamman
    Duntoffla skrev 2008-12-06 20:23:25 följande:
    Go kväll!Jag sitter och kollar på Narnia. Så mysig film
    ja den e bra men det är så mkt reklam. <har du sett tvåan? den var skitdålig i jämförelse
  • gosmamman

Nu blir jag lite OT men nån som vet vart mankan hitta en leksak/gosedjur som e pingu??? Finns det att få tag i på ev leksaksaffärer ellerär det för gammalt? jag goooglade men hittade bara filmer men det har vi redan.

• gosmamman

gokväll, kikar in en spersnabbis innan jag ska sova. har ni fyndat i nå adventskalendrar i vecka?

Blööh, kom just på att jag lovat att bygga ihop pepparkakshuse ikväll, hoppas storasyster intekommer ihåg det imorrn

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11