Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Gokväll

Linnéa81 skrev 2008-12-19 22:44:52 följande:
    jahop nu har Jamie spytt igen...nog nån magsjuka...nåt tips någon på vad man kan ge dom som dom inte spyr upp det direkt?
    är det riktig magsjuka kommer allt upp tills han spytt färdigt men vätska ska ju hela tden till i smååå klunkar hela tiden och det ska vara ngt med socker i.

Tjolla- Knasig sovställning på sötis Milo. Hur går det i nya sängen då? somnade han lätt?

Är det nån som vet vart Bubblan tagit vägen? saknar henne i tråden. Iofs är jag inte lika aktv som jag brukar men hon brukar ju "alltid" vara här.
  • gosmamman
    Lina med Liten skrev 2008-12-19 22:48:40 följande:
    Duntoffla skrev 2008-12-19 22:28:17 följande: Tbx igen... hon vaknar inte men rätt vad det är så gallskriker hon. Ligger med nappen i handen el munnen...
    Heeej Lina, gud å kul att se dig Skrattande
  • gosmamman
    Lina med Liten skrev 2008-12-19 22:51:33 följande:
    gosmamman skrev 2008-12-19 22:49:39 följande: Heeeej! Mmmm det va ett tag sen *skäms lite*
    Inte ska du skämmas heller, jagär inte heller lika aktiv nu sm när jag var mammaledig, jag kollar <bt och kikar in och säger hej ibland men det är svårt att hänga med när man ine är aktiv, så många nya trevlia "ansikten" som dykt upp.
  • gosmamman

goddagi tråden.

Everlonn- gudså avis jag är på finamolo älg setet, det är absolut högst på min önskelista tills jag får pengar nån gång.

• gosmamman
    melizza skrev 2008-12-20 15:34:48 följande:
    hej trådenhur står det till här idag? själv har jag handlat all julmat nu och snart ska vi börja laga julskinkan så man får smaka lite innan jul...det är alltid så mysigt. Har inte hunnit vara inne på fl så mycket. Igår var vi på Pippi Långstrump på lisebergsteatern och det var himla kul faktiskt....trodde Stella skulle rastlös och tycka det var tråkigt men hon var jättelugn och tyckte det var jättekul med Pippi. Idag fick jag ett neg på T...blev så sur för hopn skrev så här: "jättefina tröjor och snabb leverans...bara positiva ord" men det var ett minus alltså neg.....jag fattar ingenting varförHar mailat henne och bett henne ta bort det men får se om hon svarar....hov verkar ha massa neg på sig själv.Oj vad jag tjötar mycket....sorry
    Fy så dåligt att inte berätta innan man sätter neg så man har en chans att ordna upp det. Konstigt när hon skrev så positiva ord. Hon kanskebara prickade i fel.
  • gosmamman

Gokväll- Idag har jag och sambon varit till borlänge för att byta hans julklapp, jag hade kostat på och köpt en riktigt dyr skjorta (sån som han alltid vill ha men sällan lägger pengar på) jag anade att den kanske inte skulle vara bra eftersom han är väldigt petig med skjortor, nu gillade han ju skjortan men den var lite liten så vi fick åkao byta storlek. Det är emot mina principer att visa/öppna julklapparna före julafton men nu var det ju tur att jag gjorde det förjag tänkte att han ska ha  den på sig på nyår och vi hinner nog inte byta i mellandagarna.

Samtidigt fick jag välja min egen julklapp, eller han hade redan bestämmt att jag skulle få en ny morgonrock men han ville attjag skulle prova och välja färg själv. Så våran paketöppning blir jätte trist. hade inte skjortan varit å dyr har jag hittat på något annat också.

Vad har ni köpt till era män? om ni köper ngt alls vill säga.

• gosmamman
    lillronya skrev 2008-12-20 19:46:38 följande:
    Fortfarande sjuk...Fast feberfri och astman har lugnat sej, även om han fortfarande behöver inhalera en del.Jag tror han har ont i halsen och han är ganska hes.Dessutom är han aldeles kletig i ögonen...Ja, ja.. Tids nog blir han väl bra.Tack för att du frågar.
    Tråkigt med sjukdom när vi närmar oss jul (och annars också såklart), hoppas inga fler blir smittadeoch att han blir frisk innan. Kram på er
  • gosmamman

Vad många det är som inte ger ngt till varandra.  Vi har slutat ge andra vuxna i släkten så det är bara våra barn och några kusiner till barnen. Vi själva köper bara 2-3 grejjer var till barnen då dom får såååå mycket av mormor, morfar, farmor, farfar mfl (jepp, dom e skiljda). Det blir sååå hysteriskt om allaöserpresenter över dom så vi själva väljer att köpa ganska lite eftersom de flesta frågar vad dom skaköpa så får vi ju det vi vill ha iaf. Då finns det plats för julklappar åt oss, men som sagt, övriga vuxna i släkten får inget.

• gosmamman
    Tjollabolla skrev 2008-12-20 20:22:26 följande:
    Den har jag med beställt Gosmamman: Jag har köpt dvd boxar till min sambo, simpsson o family guy. Han gillar dom men inte jag direkt. Datatid åt mig Sen har jag köpt Me and Is elgitarrer tröja till honom och Milo, men pappa tröjan ser liten ut så vet i tusan om det passar....
    vad kul, synd att det inte finns nåkläder som far och dotter kan matcha. Jag skulle viljaköpa rollingstones vintage klänningar på babyshop åt tjejjerna och en t-shirt till pappan men det blir typ1500 kr.
    Bra att gebort ngt som ger dig data tid Skrattande
  • gosmamman
    Tjollabolla skrev 2008-12-20 20:27:40 följande:
    Hehe 3 dvd boxar blir MYYYCKET datatid till mig Jag tjatar på honom om att han ska köpa en kanin till mig i julklapp men jag tror inte jag får som jag vill...Visst hade väl denna haft det bra hos Tjolla...www.blocket.se/vi/19518702.htm?ca=23_8_s
    men gud va söt, klart du ska ha en sån Skrattande
  • gosmamman
    Buttelina skrev 2008-12-20 21:31:55 följande:
    hehe vi ska se på stephen kings "the mist"
    tv eller dvd?
  • gosmamman
    Buttelina skrev 2008-12-20 21:31:55 följande:
    hehe vi ska se på stephen kings "the mist"
    tv eller dvd?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11