Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Gokväll i tråden, hur står det till?

Ska kika tågtabellen nu för på fredag bär det av till huvudstaden till underbarabarn mässan.
    Nån som ska dit? Tar ni med era barn? Jag åker utan barn, hade vart kul å ha dom med också men detta får bli en "only mamma dag"

• gosmamman
    jemmis skrev 2008-10-27 19:18:40 följande:
    Javisst är det nu i helgen  vi åker *hoppar o jublar*... Tack för den infon. Nu är jag helt överlycklig!!! Tänk att få shoppa alla favvomärkena live och på rea, bo på hotell och käka hotellfrukost. Det kan inte bli bättre  .
    låter uuunderbart, men jag åker bara över dagen fast det är nog så kul det också.
    SmillaMilla skrev 2008-10-27 19:15:52 följande:
    jepp jag skall dit. har tyvärr ingen jag kan lämna svea hos så hon får följa med. Sonen o "extra barnet" får stanna hemma.  
    extrabarnet? har ni fosterbarn eller är ni barnvakt? jag hänger inte med i svängarna.
  • gosmamman

Nån som vet vart det ligger? vilken linje ska man ta på tunnelbanan? vilken hållplats? Hittar inget på deras hemsida.

• gosmamman
    FL Lisa skrev 2008-10-27 19:42:35 följande:
    inser att du kanske pratar om smallkids utförsäljning.jag tror att det är röd linje mot mörby eller ropsten och du ska kliva av vid östermalmstorg.
    näää,underbara barn mässan Skrattande
  • gosmamman
    FL Lisa skrev 2008-10-27 19:53:33 följande:
    okej. men då är det pendel istället för tunnelbana...och älvsjö heter stationen där du ska av.
    pendel???
  • gosmamman
    FL Lisa skrev 2008-10-27 20:06:36 följande:
    du kan ta pendeltåg mot västerhaningen eller södertälje och ska kliva av i älvsjö och tågen går OFTA
    tack snälla
  • gosmamman
    SmillaMilla skrev 2008-10-27 20:12:28 följande:
    gos mamman: när skall du på mässan?
    fredag, dudå?
  • gosmamman
    SmillaMilla skrev 2008-10-27 20:16:30 följande:
    fredag
    då kanske vi snubblar över varandra Skrattande. Jag vill helst gå på lördag för jag vill höra seminariet om barns självkänsla men jag kan inte på lördag så jag får nöjja mig med fredagen men det blir kul det också.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11