Inlägg från: FL Lisa |Visa alla inlägg
  • FL Lisa

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Quiet thoughts skrev 2008-11-08 10:47:20 följande:
    Hahaha Ja min vet väl knappt vad Kativ är så jag hae en utläggning om printet och danskt och 2003 typ hahahaha
    min har blivit meddragen till massa olika affärer, utförsäljningar och mässor och han verkar ju ha snappat upp ett och annat där.
  • FL Lisa
    nikki2006 skrev 2008-11-08 10:53:11 följande:
    Vet ej, har ingen att åka med än Väntar svar
    vem är det du funderar på försöka dra med dig?
    Quiet thoughts skrev 2008-11-08 10:54:16 följande:
    Min är inte intresserad alls. Det enda han tyckte var att KappAhl sålde billigt skit Så nåt har han insett iaf. Jag har ju lite därifrån men mycket har ju gått sönder. Bodysar- knappar lossnat ,strumpbyxor- håliga osv.

det är ju bra att han har insett det i alla fall. Lättare då att motivera varför du köpet katvig och molo osv som ändå är lite dyrare.

Preggi skrev 2008-11-08 10:52:11 följande:
    Jag med.. Skulle så gärna vilja ha en till... eller två...
    då är det ju bara sätta igång och tillverka en eller två till Eller är det så att sambon inte riktigt tycker lika?
  • FL Lisa
    nikki2006 skrev 2008-11-08 10:58:22 följande:
    Gravid var inte så farligt tycker jag om man räknar bort foglossningar illamående och att kissa varje timme i 5 månader hela natten lång. Men ett snitt till låter inte så lockande Annars hade jag velat ha hur många som helst
    haha..inte så farligt om man räknar bort allt det där nä Men det är mycket att räkna bort ju.
    Jag gillade inte alls att vara gravid och då hade jag ändå en hyfsat lätt graviditet. Mådde tokigt illa konstant i typ 4 månaders tid och kräktes varje dag men efter det hade jag inga problem alls..ingen foglossning, inga förvärkar, inga sammandragningar och ändå gillade jag inte att vara gravid.

Förlossningen gick också bra...öppningsskedet drog ut på tiden. Jag var på förlossningen typ 10 timmar..men när jag väl var öppen så kom han ut på två krystvärkar. Hade 10-10-10 i apgar. Ändå ser jag inte direkt fram emot en förslossning till...så jag förstår verkligen att du tycker det känns läskigt med ett till snitt
  • FL Lisa
    Duntoffla skrev 2008-11-08 11:08:12 följande:
    Jag längtar efter att föda barn igen. Även om läkaren fick hänga på min mage och pressa ut mina lilla klump Däremot slipper jag gärna oron och blodet jag hade de första 4 måanderna. Sen var graviditeten bra. Visst hade jag lite förvärkar och så men ingen direkt foglossning. Tränade fram till vecka 38 och det hjälpte mig att må bra.Seadwarf-Fina Hampus i Katvig!Nikki- Fina tjejer i kaniner och lamm!Ängeln- Coola Liam i schysst frippa! Hans hår måste ju växa extremt fort!
    oh...låter ju lagomt skönt med en läkare hängandes över magen för att pressa ut barnet
  • FL Lisa
    LA Woman skrev 2008-11-08 11:10:43 följande:
    Min stora dotter hade också navelsträngen runt halsen så när huvudet var ute så försökte bm dra den över huvudet men då brast den, hade defenitift varit bättre om de klippt den för nu fick hon blodbrist. Men efter en blodtransfusion var hon pigg igen
    gud vad mycket läskigt som ändå kan hända under en förlossning. Tur att det oftast slutar bra i alla fall.
  • FL Lisa
    Tjejtriss skrev 2008-11-08 11:12:34 följande:
    Det var jag också med om med min första Krystade aktivt i tre timmar och var helt slut sen.. De andra kom ut fort däremot

det låter inte så skoj...fast kan tänka mig att det är skönt att få hjälp när man är helt slut efter allt krystande.

• FL Lisa
    nikki2006 skrev 2008-11-08 21:27:20 följande:
    Har inte mätt på länge men kanske 52 cm eller så.nej sängen kallarSov gott mina vänner och dröm sött om fina molisar
    natti natti. Hoppas du får bege dig till moloheaven imorgon också
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11