-
min son har S i sin och han hans huvud är 49. Hade han haft större huvud hade jag definitivt tagit M...den vi har nu passar precisHelle skrev 2008-11-08 21:29:50 följande:Hmm, det är ju samma som sonen har. Vilken storlek ska jag då ta? Hade tänkt köpa space. VIlken har du?
-
loveliva skrev 2008-11-08 21:32:30 följande:God kväll tjejer !!!!! Åhhhh vilken härlig dag vi haft Sååååååååååå kul !!!!! Bästa dagen på länge !!!!!!Kul att träffa alla som var där idag Även att det blev lite hastigt.Kommer shoppingbilder snart ska bara lägga barnen härWiiiie!! mer bilder på gång. Så skoj.loveliva skrev 2008-11-08 21:32:30 följande:God kväll tjejer !!!!! Åhhhh vilken härlig dag vi haft Sååååååååååå kul !!!!! Bästa dagen på länge !!!!!!Kul att träffa alla som var där idag Även att det blev lite hastigt.Kommer shoppingbilder snart ska bara lägga barnen här
-
kika inlägg 8410 så blir du nog överlyckligStormis skrev 2008-11-08 23:00:15 följande:Åh, massa kaniner idag igen. Ingen över till mig?... Mi wannt!
-
Sååå mycket snyggt i BT.
081016 - Du måste nästan ha tömt hela lokalen på kläderMassor med snyggt fick du med dig hem!!
Stormis - Vilken liten sötnos i BT. Jättesnyggt med den där tröjan till dom där byxorna. Och det låter ju lovande att din lilla kan ha byxorna i 92..det borde ju betyda att min aningens större klump borde kunna ha dom också. Åh vad jag längtar till nästa vecka så det kommer lite kläder hit
-
godkväll i tråden.
Massor med snygga kläder i BT som vanligt.
Ser att efterfrågan på djungelmotivet är stoooor. Jag verkar vara den enda som inte gillar det motivet. Vet inte ens om man vågar erkänna det här inne.
Men jag har å andra sidan insektsfobi vilket nog är en stor anledning till varför jag inte gillar det.
-
då får du hålla koll på T och TS ifall det dyker upp något i rimlig prisklassDuntoffla skrev 2008-11-09 20:55:22 följande:Go kväll. Jag gillade printet på tröjan och hoppades hela tiden att body eller suit skulle komma och nu när man ser den på bild ser den superfin ut. Och jag gillar spindlar och kryp
Själv sörjer jag över att jag inte har någon lammtröja med blå ärmar med bubblor eller en blå bubbelbody
Jag är sjuuuukMagsjuka. jag som verkligen hatar magsjuka.
-
86 eller 92gambia90 skrev 2008-11-09 20:59:11 följande:vilken storlek på tröjan är du ute efter?FL Lisa skrev 2008-11-09 20:57:44 följande:
-
Duntoffla skrev 2008-11-09 21:02:41 följande:Usch är du din stackare? o fy! Jag tyckte min helg varit skit men då slår mig med hästlängder. Krya på dig kramar från ossVilken storlek på lamm? 86? Jag sörjer uttrar, lamm och kossor. Och djungelprint. Man kan lätt säga att denna helg inte är min helg helt enkelt. Inga skor kom under veckan trots skickade i måndags och de är troligen borta, inget av det jag ville ha på salgen fanns tyvärr tyvärr, jag har varit helsänkt hela helgen och jag har jobbat mässa. Jag LÄNGTAR till imorgon och hoppas på en bra ny vecka
Ja på lammen är det 86 eller 92 jag är på jakt efter. Vad är du på jakt efter i uttrar? Kanske kanske kan jag hjälpa dig med det.
Gud så trist med skorna. Jag håller tummarna för att det bara är posten som slarvat och att dom dyker upp snart.
Jag längtar dock inte till imorgon. Sambon får nästan lov att jobba hemifrån mycket för jag tror inte jag pallar att vara ensam med Alvin.
Men jag håller också tummarna för att nästa vecka blir en MYCKET bättre vecka.
-
tack! Jo jag hoppas också att jag blir friskt snart. Just magsjuka är faktiskt det värsta jag vet.Fantastiska Skatt skrev 2008-11-09 21:05:42 följande:Men duuu vilken vecka du haft! Hmm jag tror nästa vecka bara kan bli bättre faktiskt!Hoppas det är bättre med N än med hans mamma!
-
ja det brukar lösa sig. Kan eventuellt vara något möte han måste vara med på..men då handlar det ju typ om en timme hemifrån och det får jag se till att överleva.Duntoffla skrev 2008-11-09 21:11:43 följande:Glömde ju skriva hälften...*virrig*Kan D jobba lätt hemifrån? Det är ju inte kul att ta hand om A om du är dålig. Hoppas på en mkt bättre vecka för dig också