Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

081016 1 skrev 2008-10-29 12:30:57 följande:
    Fel i leveransen...läs på sidan (vågar inte skriva mer här)Vi är tyvärr full bil till köpenhamn men jag ska lämpa av Felipe på stationen i Köpenhamn så om du tar tåget dit så kan jag hämta upp dig där!
    Kom på att jag inte kan den lördagen

Måste jobba lite nu. Nån unge som skriker

Hörs sen flicks!
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla

Lil Ronya: Jäkla fl! När det är Molo med, det fattar dom väl att det är viktigt! Jag har fortfarande inte fått ersättning sen jag var hemma med Milo när han var sjuk första gången. I September!!

• Tjollabolla
    lillronya skrev 2008-10-29 16:16:59 följande:
    Äh de är kassa!Det är ju så att han har ju varit hemma sen 1 september heltid. Så det är ju inte första utbetalningen heller....
    Attans med, hade behövt några bra vantar. HELST med dragkedja eller som går att öppna ordentligt.

Vad tycker ni om Milo i overallen i bt? Jag är lite tveksam till färgen, men overallen verkar vara kanon...
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-10-29 16:22:59 följande:
    overallen var jättefin!
    lillronya skrev 2008-10-29 16:23:34 följande:
    Milo är jättefin i overallen!
    Bra att ni tycker det för jag orkar inte skicka tillbaka och börja leta efter en ny Overallen verkar vara riktigt bra det var bara jag som trodde att den var mer turkos.

Butte du klarar dig nog på 2700 DDK det är ju masa
  • Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2008-10-29 18:22:42 följande:
    Jag har beställt de där Zipizi eller vad de heter från Pippilotta. Väntar dem i veckan och kan i alla fall snart tala om hur de sitter på.Vad fin Milo är i MAT-overallen! Och vad lik din bror!
    Ahh toppen! Då inväntar jag rapport
    Tack! Ja overallen är verkligen fin. Nu tycker jag det kan bli kallt så jag kan använda den, hehe.
    Ja Milo o brorsan är grymt lika!
  • Tjollabolla
    isold2003 skrev 2008-10-29 18:49:41 följande:
    Jättefin! Klart du ska spara den! Nu längtar jag ännu mer efter jackan jag köpte, borde komma imorgon eller på fredag God kväll förresten! Vad mycket fina Molokläder det var i bildtråden idag. Är det bestämt datum för lagersalg nu eller?
    Onsdag - lördag nästa vecka tror jag det var!
  • Tjollabolla
    isold2003 skrev 2008-10-29 18:55:39 följande:
    Oj, så snart! Avis på er som ska åka men för min del är det för lång resa för att det ska vara värt det. Ser fram emot alla fina bilder på era inköp sen, det är en bra tröst! Har inte Mini A Ture lagersalg de också? Det vore något för mig.
    Hehe dom borde ju ha lagersalj! Milo är helt upphetsad över flygplanet på ärmen, det räckte för att han skulle gilla overallen
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11