Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

maugu skrev 2008-10-29 19:01:04 följande:
    Hej,hej i tråden..Har nu fått äran att shoppa lite tjejkläder i 92 och undrar om någon har något bra tips..letar bla katttröja med prickar och prickbyxorna i rosa ..Här är det nu nedräkning på allvar-ca 21 dagar kvar innan vi blir 6 i familjen-GULLPPPP Mår nu riktigt bra förutom grav krämpor-önskar bara få ut lillbebben och hoppas då vara "normal" igen..
    Åh vad kul att se dig! Tänk att det är dax snart, helt otroligt. Vilken resa ni varit med om dessutom under tiden och nu är det verkligen snart bebisdax. ÅÅÅÅ så spännande!!!
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Tindrisen03 skrev 2008-10-29 19:03:49 följande:
    Åhh nu blev jag sugen på overallen igen Jag som skickade tillbaka min men det kanske var stl det var fel på. Jag hade ju stl mindre än din. Borde nog också ha tagit 2 år. Det enda jag är tveksam till är luvan . Tyckte den hängde så konstigt när man inte hade den på som Milo har på kortet. Tycker ibland att det ser ut som det fattas knappar framtill på både overaller och jackor. Säkert ingen som förstår vad jag menar dock Har du ngn bild där han inte har luvan på huvudet?
    Jojag förstår vad du menar för jag tänkte oxå på det. Men jag kom på varför det är så. Luvan är ju inte alls i vägen för barnet, dom ser ordentligt åt alla håll. Ibland kan jag tycka att luvan skymmer sikten åt sidorna och är i vägen lite för barnen. Man kan ju knäppa av luvan med. Ska se om jag fick en bild utan luvan på!
  • Tjollabolla
    maugu skrev 2008-10-29 19:14:24 följande:
    Tjolla-jag tycker det verkar vara en fin Milo i en fin overall...Är så avvis på er som ska på lagersalg..jag hoppas kunna joina framöver då det blir närmre från Wien än här i min norra hemisfär Är ni många från tråden?
    Jag kan tyvärr inte åka dit heller... Men visst tusan blir man sugen!!!
  • Tjollabolla
    Smultronhjärta skrev 2008-10-29 19:18:45 följande:
    Hehe och jag borde inte åka dit efter racet jag hade på Småfolks lagersalg men suget vinner och jag följer med som lagersalgguide och inte för att shoppa som en tok
    Haha tur man kan komma på alla möjliga ursäkter!!
  • Tjollabolla
    Fantastiska Skatt skrev 2008-10-29 21:41:55 följande:
    Men å va kul det hade varit om så många kunde ses i Malmö efteråt!!!Haaaarleeeeyyyy var eeee duuuu
    Hallå DIT kanske jag hinner ta mig iaf!!!! MÅSTE få träffa er juu!!!
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-10-29 21:47:30 följande:
    duuu min gubbe var sugen på lite middag hos er nån lördag
    JAaa! Säg när ni kan bara! Vi har inget planerat efter nästa helg!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11