Inlägg från: Stormis |Visa alla inlägg
  • Stormis

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

081016 1 skrev 2008-11-02 21:53:52 följande:
    Ja men det är ju lätt åtgärdat, bara o köpa ju Jag hoppas verkligen att mitt kära sändebud hittar klänningen åt mig annars får det väl bli den blå från Rackamaja...hon borde väl ta beställningen om man mailar va?
    Ha! Är jag det kära sändebudet! Jag skall göra det bästa jag kan av min plikt! Såg nu också vilken stl du ville ha. Har plöjt genom några sidor nu. Du ser säkert inte detta eftersom du godnattat oss, men men Grattis också till att jag hjälpte dig med några kronor på dina auktioner!
    Godnatt!
    Man är snäll först när man inte längre tycker om pepparkakor...
  • Stormis

Hur tänker ni om kortärmat på T? Lägger ni ut nu? Jag har fått för mig att det är bättre att vänta till våren, men är rätt sugen på lite pengar. Å andra sidan vill man ju inte släppa dem till fyndpriser om man inte måste.

• Stormis
    J esssica skrev 2008-11-03 09:16:43 följande:
    jag har flera småfolktshirts som bara ligger men jag väntar tills våren känns som att det lönar sig betydligt mer då. Jag skulle själv aldrig shoppa kortärmat nu.
    Precis så som jag tänker. Köper inte själv kortärmat. Ja, ja, det får väl ligga ett tag till då. Hinner ju ändå inte få in pengarna till på FREDAG .
  • Stormis
    Buttelina skrev 2008-11-03 09:28:14 följande:
    är det rätt t-shirtar som kommer ut så hade jag köpt jag samlar gärna på mig lite gobitar till sommar. fast det är nog inte många som tänker så... där är ju ett par tshirtar som legat ute nu som gått super, fast de har varit nya
    Mest kortärmade bodys i lite blandade märken, fina saker, men ändå mest "mängdplagg", tror jag väntar.
    loveliva skrev 2008-11-03 09:30:47 följande:
    Jag använder t-shirtar på mina pojkar nu med katvigs velourjacka över Så det köper jag absolut på t om någon fin dyker upp.
    Ja, det är sånt som gör att jag tycker att det skulle vara lämpligt att lägga ut nu för det är rätt bylisigt med långa ärmar på allt nu med alla lager, men det är ju mest somriga färger så det får nog ligga.

Är inget i era stl iaf
  • Stormis
    Buttelina skrev 2008-11-03 13:28:20 följande:
    vilken strl har han nu? har han nån från höstens lurvar?här är min dotter i strl 98. hon är 95cm ca. jag kan inte gå upp två strl till våren. det blir alldeles för stort tror jag.
    Jag har en lila 80 (och grå overall i 80) till min 73 cm tjej. De är superstora och jag räknar med att kunna ha jackan i vår också!
  • Stormis
    Buttelina skrev 2008-11-03 13:46:18 följande:
    här är min grabb 10.5 månader i strl 92. lite uppvik stör ju inte. jag tycker att den är snyggare om den inte sitter precis om kroppen
    Tänk vad olika det är. Jag har 74 till min 1-åring... Funderade på 86 till våren = 18 månader, men tror att 80 kommer att räcka gott...
  • Stormis
    Duntoffla skrev 2008-11-03 16:01:41 följande:
    Fina bilder i BT!Stormis- Vilken sötis i Molo och Holly! Bubblan- Busig trots hängig verkar det som. Sötisen!Grod prinsarna- Underbara bilder från "the big apple". Hade ni det bra? Blev det något Knuckleheads?
    Tackar!

Det är så härligt att se alla sötisar så jag försöker dela med mig när jag får fram kameran. Svårt just nu då hon blir arg så fort hon ser kameran för att hon vill ha den och äta den . Men Eos ätes icke !

Tänk, om 48 h ligger det Molo-salgsbilder uppe! Fast mina kommer på fredag först.
  • Stormis

Maloooou! Jag har nåt åt dig.....

• Stormis

Gosse vad kul det är att se alla snyggingar i bt! Man blir superinspirerad! Och lite hetsad! Missförstå mig rätt... Man vill ju köpa så mkt. Det var ju bättre när de växte fortare, då kunde man motivera köpen lite mer...

• Stormis

Duntoffla:
    Du är för go med dina personliga kommentarer till alla i bt. Du får en verkligen att känna sig utvald när man läser (obs inte ironisk). Du värmer !

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11