Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

FlowerPowerMama skrev 2009-01-02 19:30:55 följande:
    Men vad tråkigt och struligt allt verkar! Kan man inte sköta butiken vid rea ska man väl inte ha rea heller! .-(Jag har beställt massor därifrån under hösten och allt har funkat fint, men nu när det reas verkar det mesta krångla sig...
    ja verkligen struligt! jag kollade tex på de blå katvig klänningarna... de finns kvar i samma strl som imorse på hemsidan och jag vet att i allafall tre är sålda...
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina

heeelt ot men vet nån av er en sida där man kan ladda ner gratis dvd omslag?? gubben här hemma är desperat

• Buttelina
    Tjollabolla skrev 2009-01-03 14:41:15 följande:
    Hej flickor! Milo sussar och sambon är inne och köper TV. Datatid! *löve* Fast jag borde röja undan lite, men det är ju trist.... Shoppingsugen, men det finns nog ingenting jag vill ha nu. Köpstoppet är ju lätt att hålla då iaf
    hej sötis

jag är med shoppingsugen, men mitt shoppingkonto mår inte så bra
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2009-01-03 14:44:28 följande:
    Tofflan -- Fina fina lila Noel! ÅÅ jag ångrar att jag inte köpte den t-shirten nu ju! Beställde den, men sen struntade jag i det. Attans med... hehe SÅÅÅ SÖTA dom är! Knuckleheadsuiten var ju stentuff på henne!
    näää struntade du i det? din knäppkorv den är så himla fin! härligt klar lila
  • Buttelina
    Camellis skrev 2009-01-03 14:05:48 följande:
    Nu har jag ÄNTLiGEN hittat en Molo-tröja som stora killen kan ha! Hoppas bara den finns kvar. Beställde från Batinki och det verkar ju vara lite tryck där nu. Det blev iaf en lila/grå-randig långärmad med svarta kantband. Superfint! Och stora killen gillar lila, så den ska nog gå hem. Har slängt in en varsin bild på Hugo och Ellen. Ääääälskar Ellens suit, den är så himla tuff! Riktigt tajt och go, så tjockismagen står rakt ut. Hugos tröja är lite stor, för jag har bunkrat lite i nästa storlek nu på rean.
    jaa den var sååå cool den knucklahead sötnosarna

dunis: söta lilla noel, har han feber hur är det med magen?
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2009-01-03 14:48:57 följande:
    Det gör inte mitt heller, där är väl typ 45 kronor eller ngt
    haha jag har 175 eller kanske lite mer nu förresten.. måste kolla
    tack för rösten
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2009-01-03 14:52:37 följande:
    Jag väntar ingen påfyllning heller... *morr* Och min lön i januari lär väl vara typ 3000 spänn, jag räknade ut att jag jobbat totalt 5 dagar i december med allt vabbande och semsestrande Har kanske lite att slänga ut på T, men känns nog bäst att vänta till slutet av jan... Vår brun/vita katvig boilersuit är för liten  Men jag vet inte om jag kan skiljas från den
    usch jobbigt när något älskat plagg blir litet
    Jag måste också slänga ut lite på t i jan/feb annars är här inte råd till nya molosar
    Fiffa5 skrev 2009-01-03 14:55:44 följande:
    Ngn som har denna tröja?www.ajabajakids.com/popup.asp?item=4368,3Undrar om det går att ha katvigs röda velourbyxor till, men det kanske blir fel eftersom det står att hundarna är orangea?
    hmm svårt att se färgern riktigt, men det funkar om hundarna har den färgern som på bilden.. men är de orange hade jag inte haft röda byxor till
    Tjollabolla skrev 2009-01-03 14:57:32 följande:
    OO den var söt! Är den från i höstas? Nån som vet?
    ja den är lite tråkigare i modellen
    JuliaochNelly skrev 2009-01-03 14:58:08 följande:
    Haalloj  massa fina barn i bt som vanligt
    helluuu
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2009-01-03 15:14:43 följande:
    Tack! Ja, nyss hade han 40,3 grader stackarn. Nu har han ätit och sover igen. Magen har peppar peppar varit bättre. Vet inte om det är ren tillfällighet eller om det beror på att vi kör utan mjölk nu
    åhh men vilken hög feber hoppas att det inte beror på mjölken! hoppas bara det var en envis bakterie
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11