Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Duntoffla skrev 2009-01-04 01:57:17 följande:
    Deras sida verkar inte alls funka nu. Har stängt ner och försöker öppna igen utan resultat. Får du upp deras sida?
    hmm ja jag får upp deras sida! gud vad skumt Fundersam
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2009-01-04 02:04:05 följande:
    Tack men det funkar inte! Tror min dator håller på att säcka ihop helt.Jag får strunta i den helt enkelt.
    amen gud vad konstigt!

starta om datorn och prova igen? tryck på ctrl+alt +delete och se om oiisidan ligger där och stör
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2009-01-04 02:18:02 följande:
    Ah men vad fasen nu då? NU fick jag en faktura på 499 kr. Suck! Får maila om att det är fel. Plus att sidan hängt sig på laptopen så i värsta fall går väl 2 fakturor iväg.
    men hmm lagret har inte uppdaterats Fundersam vilket klydd! du får maila dom!
  • Buttelina
    Oii Design
    Banehagsgatan 1 I
    414 51 Göteborg
    Telefon: 031 724 53 19
    Email: [email protected]

så himla trist att det blev så! kan du inte beställa den med kort? så kan de ju bara ta bort fakturorna. de kan ju inte skicka fakturor utan dressen
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2009-01-04 02:37:43 följande:
    Det är e-faktura via Kreditor. Har tyvärr inte så mycket pengar på mitt kort och nu kommer jag ändå inte in Får se om det löser sig.Stort tack för hjälpen med adressen i alla fall
    men åh vad trist gumman
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2009-01-04 02:41:50 följande:
    Det var nog inte meningen att jag skulle ha den. Tyvärr är de helt värdelösa på att svara på mail så ngn annan kommer väl hinna före nu skulle jag tro. Bajs!
    åhh ångest att där bara finns EN också men duuu kan du inte välja kontantbetalning i butik??? då reserverar du den i alla fall och då finns det hopp att få tag i dom och att den blir din!
  • Buttelina
    Buttelina skrev 2009-01-04 02:45:39 följande:
    åhh ångest att där bara finns EN också men duuu kan du inte välja kontantbetalning i butik??? då reserverar du den i alla fall och då finns det hopp att få tag i dom och att den blir din!
    hmm om du inte kommer in på sidan kan ju jag beställa den till dig och välja kontantbet i butik, så är den reserverad i alla fall, så kan du ringa dom på måndag
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2009-01-04 02:51:51 följande:
    Eller..kontant är ju så klart bättre. Har du min adress kvar?
    hmm nä.. inboxa mig din adress så ska jag se vad jag kan göra
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2009-01-04 02:57:38 följande:
    Pling!
    jag gör ett försök
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11