Ah men vad fasen nu då? NU fick jag en faktura på 499 kr. Suck! Får maila om att det är fel. Plus att sidan hängt sig på laptopen så i värsta fall går väl 2 fakturor iväg.
men hmm lagret har inte uppdaterats vilket klydd! du får maila dom!
Det är e-faktura via Kreditor. Har tyvärr inte så mycket pengar på mitt kort och nu kommer jag ändå inte in Får se om det löser sig.Stort tack för hjälpen med adressen i alla fall
Det var nog inte meningen att jag skulle ha den. Tyvärr är de helt värdelösa på att svara på mail så ngn annan kommer väl hinna före nu skulle jag tro. Bajs!
åhh ångest att där bara finns EN också men duuu kan du inte välja kontantbetalning i butik??? då reserverar du den i alla fall och då finns det hopp att få tag i dom och att den blir din!
åhh ångest att där bara finns EN också men duuu kan du inte välja kontantbetalning i butik??? då reserverar du den i alla fall och då finns det hopp att få tag i dom och att den blir din!
hmm om du inte kommer in på sidan kan ju jag beställa den till dig och välja kontantbet i butik, så är den reserverad i alla fall, så kan du ringa dom på måndag