Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

SmillaMilla skrev 2009-01-04 14:26:45 följande:
    Föresten när vi ändå snackar tradera. Är det någon ide att lägga ut kläder där nu? Molos lurv overall? Eller skall man vänta?
    lurvar funkar nog bra! fat jag hade väntat till slutet på jan
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    lillronya skrev 2009-01-04 20:16:05 följande:
    Ge mej ett råd!Spara eller sälja Anjelins moln? Emilio ska sina kvar.
    varför vill du sälja?
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2009-01-04 20:17:28 följande:
    Hum, jag är nog fel person att svara eftersom jag tycker dom tröjorna är sådär snygga.
    hehe det tycker jag också men det finns tydligen folk i tråden som gillar dom
  • Buttelina
    lillronya skrev 2009-01-04 20:17:58 följande:
    Har du kollat vad de ger på T?
    vad går dom för på t? vad köpte du dom för?
  • Buttelina
    lillronya skrev 2009-01-04 20:43:27 följande:
    Är det dumt att lägga ut vinteroveraller påT nu?Ursäkta mina tusen ot-frågor ikväll.....
    ja det är dumt.

vad kostade molnjackan när du köpte den?
  • Buttelina
    jojoa75 skrev 2009-01-04 20:44:20 följande:
    Har suktat efter katvig velourklänningar hela hösten, både den turkos, röda o den randiga rödblå men har hela tiden tänkt att med det priset så finns de kvar på rean, o det fanns dom ju MEN jag köpte ingen, känner mig riktigt stolt faktiskt Hade planer på att köpa alla tre, men inventerade Emmas garderob o insåg att hon inte har fler galgar! Tunikor, klänningar o nån blus är det som hänger o det är ganska många........ Så nä, det blev ingen o japp, jag känner mig stolt! Lustigt att man kan känna sig stolt över en sån sak
    men åhhhh du skulle ju köpt EN liten bara
  • Buttelina
    lillronya skrev 2009-01-04 20:47:47 följande:
    Då väntar jag.Den kostade 380kr.
    shit vad dyrt
  • Buttelina
    Lisa1981 skrev 2009-01-04 20:49:55 följande:
    Får jag rådfråga er?Jag har precis hittat en mörkgrå fleece från molo i hyfsade killfärger. Hur är dom i storlekarna. Den finns bara i 92 kvar och min som har det nu, är jag dum som köper den om den är lagom nu, hade kanske tänkt att han ska ha den till våren och sommaren. Någon som vet vart man kan hitta en i strl 98. Mörkgrå helst
    hur lång är han?
    lillronya skrev 2009-01-04 20:50:04 följande:
    JApp men det får man ju tillbaka.
    ja tur det
  • Buttelina
    Lisa1981 skrev 2009-01-04 20:52:55 följande:
    Får man erkänna att man har ganska dålig koll på det!!! Jag vet att när vi va på liseberg nu i jul så va han lite kortare än 90 strecket, typ kanske 88 cm då...pinsamt med morsa utan koll
    men då räcker nog 92. när vill du att den ska passa? till våren? jag har 92 till min son som var 86 för nån månad sen. han är nog 88-89 lång nu. jag kan visa bild om du vill
    jojoa75 skrev 2009-01-04 20:53:11 följande:
    mmm funderade på den varianten oxå, men insåg att jag inte kunde välja... velade lääääänge  Har haft några i korgen på flera olika ställen Senast idag
    köp den turkoooosa annars är din sötlisa fin i rött
  • Buttelina
    Lisa1981 skrev 2009-01-04 20:52:55 följande:
    Får man erkänna att man har ganska dålig koll på det!!! Jag vet att när vi va på liseberg nu i jul så va han lite kortare än 90 strecket, typ kanske 88 cm då...pinsamt med morsa utan koll

här är min son ca 87-88 lång i strl 92. som du ser är den tom uppvikt
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11