Inlägg från: Mamma Kråkan |Visa alla inlägg
  • Mamma Kråkan

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Zvartaliljan skrev 2008-12-04 17:53:05 följande:
    köpt för typ ett år sen på Trendsales. Älskar den 86/92 och fortfarande ganska stor så hon kommer nog kunna ha den ett tag till hoppas jag. Hon älskar alla djuuuuren
    typiskt ju Flört
    Viggo & Nelly *Mina underbara*
  • Mamma Kråkan
    Smultronhjärta skrev 2008-12-04 20:42:00 följande:
    Nope inte här heller och ändå har vi bra många..och jag som är väldans sugen på en molnfilt från Meandi just nu*ska stå emot*
    visst är den fiin är så himla sugen jag med här andvänds ju filt men det finns en smärre insjö av dom Flört
  • Mamma Kråkan

nää nu är jag shoppingsugen surar lite dock för att pärltröjan inte finns till nelly men men någon bra kalender ida?

• Mamma Kråkan
    Nova76 skrev 2008-12-04 22:16:00 följande:
    jag köpte en Småfolk tröja på Eleraff
    kilar genast dit Flört
  • Mamma Kråkan

gaaa varför funkar inte deras hemsida

• Mamma Kråkan
    tinkerbell74 skrev 2008-12-04 22:33:30 följande:
    *funderar* Var det inte nån härinne som hoppades att dessa klänningar skulle komma på rea..!??www.barnlyan.se/se/art/rod-trikaklanning-kik-...
    skickar en Kyss har inte sagt att jag letar efter den men har dock gjort det Flört
  • Mamma Kråkan
    Incommunicado skrev 2008-12-04 22:36:00 följande:
    köpte en tröja på T. Molo  - ny med lapp. Jag läste väl tyvärr objektsbeskrivningen lite halvdant eftersom det stod ny med lapp i rubriken men när jag fick tröjan satt lappen på och tröjan var upptvättad... jag mailade personen som påvisade att det faktiskt stod så i objektsbeskrivningen (slarvigt av mig) men vem tusan sätter tillbaka  lappen på plagg som tvättats  - om inte för att luras??? Aldrig hört talas om, helkonstigt.
    skit skumt ...jamenar  tvättar man den så slänger man ju lappen
  • Mamma Kråkan
    tinkerbell74 skrev 2008-12-04 22:37:14 följande:
    Juliaonelly - Det kanske är jag som har en dold tankeläsartalang. Smilla - Ja det ser ut så. Va fint det passade!
    måste vara så ....nu är den iallfall beställd & klar nu ska jag bara lämna tillbaka tyllkläningen dottern valde på hm *ryyser*
    Incommunicado skrev 2008-12-04 22:40:26 följande:
    ja eller gör som jag - lägger dem i en påse, haha! Kosntig hobby jag ahr, en del har friomärken jag ahr mololappar. Jag tänkte sätta in hela bunten i en plastfick med alla bilder på hans kläder, haha *galen*iaf - sätter man på lapp och skriver "ny med lapp" och senare i objektsbeskrivningen "upptvättad" så luras man. Oavsett vad man skriver.
    sant ....ja menar vad är poängen med att sätta på den igen om man har tvättat den nää det skulle jag vilja kalla vilse ledande,
  • Mamma Kråkan
    THEA och Grodan skrev 2008-12-04 22:44:28 följande:
    Så, tillbaks, har skickat vinnarmail Vad shoppas??
    här har det shoppats en röd kidkid kläning
  • Mamma Kråkan
    THEA och Grodan skrev 2008-12-04 22:51:51 följande:
    Grattis Tack för lammen om du inte såg att jag skrev innan
    nää det såg jag inte tänkte faktiskt fråga nu...orkar verkligen inte läsa bakåt då jag loggar in lat som jag är Flört bra att dom kom fram snabbt, själv försöker jag buda hem en M nu till Nelly Skrattande
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11