Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Emmsan skrev 2008-11-07 09:36:25 följande:
    duuuuunis nu börjardet bli dags att uppdatera listan ;)
    Japp! I´m on it! Lista version 7.1 kommer strax Hur dags åker ni imorgon?
  • Duntoffla
    Fantastiska Skatt skrev 2008-11-07 09:42:39 följande:
    Näe, tyvärr.Nu måste jag hoppa in i duschen så jag får packat ner ngt mer än bara Molo bagsen - vi åker ju snaaart
    Synd. Vill verkligen försäkra mig om att sambons fiskeresa INTE sammanfaller med lagersalg.

Hur var det nu med Molos vantar? Vilken storlek bör man ha till en 1-åring? M
  • Duntoffla
    lillronya skrev 2008-11-07 09:47:20 följande:
    Hej i tråden!!Planeras det för molo? Åååååå det är så roligt!!!Längtar redan till nästa gång!!
    Hej hej!
  • Duntoffla
    Smultronhjärta skrev 2008-11-07 09:48:37 följande:
    Hej Klart det planeras för fullt och här sitter jag och är avundsjuk trots att man var där för 2 dar sen
    Vad tror du JAG är då? Jag sitter och planerar nästa. Skulle verkligen vilja veta när den blir. TÄnk om man kunde boka tåg i god tid så man slipper betala 1500 kr i respengar
  • Duntoffla
    Smultronhjärta skrev 2008-11-07 09:54:25 följande:
    Ja visst är detta lyxproblem härligt Idag ska jag göra allvar av mitt löfte och rensa litens garderob*jag ska vara hård..jag ska vara hård* Återstår väl att se hur mycket som egentligen får flytta 
    Åhå, ska hålla stenkoll på T sen då
    Smultronhjärta skrev 2008-11-07 09:58:19 följande:
    Förstår dig..Nu är det faktiskt väldigt många i tråden som åker oxå, blir mer kännbart då..Kan trösta dig med att det var ju ändå vårens kollektion som iaf jag är trött på..Så till våren blir det skoj eftersom jag inte har köpt så mycket av höstens..Tänk positivt..baaara ett halvår kvar eller så
    Ja, det blir ju mycket prat om det här inne vilket är förståligt men man blir så avis
    Jag hade sedan länge sagt att jag inte skulle på denna pga att jag inte gillade vårens kollektion. Därifrån vill jag inte ha något alls utan det är om det finns gamla godingar.

Nu hoppas jag bara att vårens inte sammanfaller med sambons fiskeresa. Jag har sagt att han inte får åka helgen 22-24 maj eller helgen efter men då flyttar väl Molo sin till ännu tidigare. Skulle varit kul att veta när förra årets var. Fick för mig att den tom kan ha varit i april...

Ett halvår är ju inte länge men det är just att det alltid ska bli så snabba bud och så dyrt att resa härifrån. Allt kul händer neråt i landet känns det som
  • Duntoffla
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-07 10:05:06 följande:
    Hellu i tråden Frukosten avklarad! Om TRE ynkliga timmar åker jag mot tåget, helt otroligt vad de ska bli skoj alltså!!
    Gud vad roligt du ska ha! Du kommer go bananas där inne
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-07 10:07:25 följande:
    Å ja! Det ska jag absolut ha   ska riktigt gräva i ALLT denna gång!!Lite sugen på gul med svarta stars igen, undrans om man kan hitta nån sån?
    Den kombon är så himla fin. Älskar Noels body

Lillronya- vilka starskombos fanns?
  • Duntoffla
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-07 10:12:52 följande:
    Förra året va väl sista helgen i Maj   vi kom hem lördagen o va på fotboll söndag, jag minns det så tydligt då söndagen va den hemska dagen vi fann mamma
    Jo årets vet jag men jag menar året innan dess.  Usch ja, inget kul att minnas den helgen
  • Duntoffla
    Smultronhjärta skrev 2008-11-07 10:14:30 följande:
    Kan ju faktiskt bli tidigare till våren eftersom de tidigarela höstens.. Känns som om Molo trots allt vill följa de andra danska märkenas lagersalgs
    det är lite så jag tänker. Om denna är typ en månad tidigare än vanligt så kanske det blir början på april, slutet på april tom och med. undrar hur nära inpå man kan boka tåg?
  • Duntoffla
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-07 10:16:17 följande:
    Äh.. va dum jag e... de va ju årets    *sorry Tofflan*   skyller på resfebern
    Haha... ingen fara. Det känns som evigheter sen
    J esssica skrev 2008-11-07 10:14:53 följande:
    Bubblan: Ska du köpa med till många? Jag har en tjej jag skla köpa tillsom bor i stockholm som undrade om du kanske kan ta med dig kläderna hem?
    ah, attans att JAG inte tänkte på det
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11