Smultronhjärta skrev 2008-11-07 09:54:25 följande:
Ja visst är detta lyxproblem härligt Idag ska jag göra allvar av mitt löfte och rensa litens garderob*jag ska vara hård..jag ska vara hård* Återstår väl att se hur mycket som egentligen får flytta
Åhå, ska hålla stenkoll på T sen då

Smultronhjärta skrev 2008-11-07 09:58:19 följande:
Förstår dig..Nu är det faktiskt väldigt många i tråden som åker oxå, blir mer kännbart då..Kan trösta dig med att det var ju ändå vårens kollektion som
iaf jag är trött på..Så till våren blir det skoj eftersom jag inte har köpt så mycket av höstens..Tänk positivt..baaara ett halvår kvar eller så
Ja, det blir ju
mycket prat om det här inne vilket är förståligt men man blir så avis
Jag hade sedan länge sagt att jag inte skulle på denna pga att jag inte gillade vårens kollektion. Därifrån vill jag inte ha något alls utan det är om det finns gamla godingar.
Nu hoppas jag bara att vårens inte sammanfaller med sambons fiskeresa. Jag har sagt att han inte får åka helgen 22-24 maj eller helgen efter men då flyttar väl Molo sin till ännu tidigare. Skulle varit kul att veta när förra årets var. Fick för mig att den tom kan ha varit i april...
Ett halvår är ju inte länge men det är just att det alltid ska bli så snabba bud och så dyrt att resa härifrån.

Allt kul händer neråt i landet känns det som