J esssica skrev 2008-11-06 09:51:18 följande:
Ja äldre bilar är mycket bättre! För flera år sen hade mannen en 740 det var ju bara för honom att mecka när det blitt nåt fel, nu när vi har en v70 måste den ju lämnas in när det blir nåt.
Ja, vi har också haft en 740. Bra meckarbilar men V70 är värdelös på så sätt. iofs har mannen en riktigt gammal 240 också men den kör jag inte

loveliva skrev 2008-11-06 09:51:54 följande:
Den ÄR en riktigt gammal bil Men nu sa han att det inte fanns någon olja i den, inte sååååå konstigt att den gick illa då Han är inte jätte haj på bilar Nää fy vad elak jag är mot honom idag
Ja, lite taskig är du allt! Bäst att vara snäll så här nära Molo-resan

Fantastiska Skatt skrev 2008-11-06 09:51:25 följande:
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIIIII jag har Molo resfeber Mårnig på er alla goa
Morrn morrn snäckan! Lyllos dig!
LA Woman skrev 2008-11-06 09:52:28 följande:
Haha, ja ibland tror man de är färgblinda på riktigt Nej, jag ska inte åka tyvärr Man blir ju riktigt sugen när man kikar på bilderna dock!!! Letar efter en extra vinterjacka till stora tösen och tänkte att man kanske kunde flörta med någon här om det skulle kunna tänkas finnas på salgen...
Min ÄR färgblind. Ser inte skillnad på marinblå/svart brunt/lila kan vara knepigt samt grön/grått. Tur att vi har mycket färgglada kläder här hemma

LA Woman skrev 2008-11-06 09:53:46 följande:
Min man är duktig på att klä barnen praktiskt, men när det gäller matchning är han en katastrof
Jamen i slutändan är det ju viktigare med praktiskt än snyggt