Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Fantastiska Skatt skrev 2008-11-06 11:37:50 följande:
    Okaaaj, stoppar väl i madrassen ist då
    Skapa du ett konto så att du kan följa med i vår också. *vill träffa Skattens mamma*

Just ja, gå var det ja.

bye bye
  • Duntoffla
    Helle skrev 2008-11-06 18:37:28 följande:
    Puffar lite ...
    Jag röstar för den oranga. Vi har den hemma och den är tokfin Syns bra också

Smultronhjärta- fin lagersalgsshopping! visst är starsen och kossorna i mindre storlek? Och de övriga i 86? 92?

Rååsa Smurfen- Fina Tara i BT!
  • Duntoffla
    Smultronhjärta skrev 2008-11-06 19:20:29 följande:
    Tack Japp starsen och kossorna är mindre storlekar som är presenter- resten är övervägande 92:or
    Får man fråga vad din shopping gick på? Funderar om mina pengar räcker...
  • Duntoffla
    FL Lisa skrev 2008-11-06 19:35:22 följande:
    Heej är du laddad nu?Tänkte bara höra med dig när du senast måste ha uppdaterad lista av mig. Sitter här och hoppas på att det ska hinna komma in lite fler bilder i BT innan jag mailar iväg det till dig
    Haha...min "deadline" på lista är imorgon. Jag väntar också på nya "Gotta haves"

Stormis- Söt prima ballerina! och fin shopping!

081016- Vad fin den gula Småfolken blev på Maia! Hon är sånt där barn som passar i det mesta.
  • Duntoffla
    FL Lisa skrev 2008-11-06 19:44:25 följande:
    min deadline lär ju vara ikväll. måste bara veta om jag kan vänta lite mer ikväll så hon inte hinner gå och lägga sig innan jag mailar iväg det.Dock inser jag att det egentligen inte är sådär jättemycket jag vill ha (av det som mest troligt finns där alltså) Nä nu måste jag ta tag i lite middagslagning här..men jag återkommer under kvällen
    Min lista står nog också ganska fast efter att ha sett fynden i tråden. Inget nytt som tillkommit annat än oranga vantar till overallen.

Vi ses senare
    Tjejtriss skrev 2008-11-06 19:44:41 följande:
    Nån som vet om det löst sig med Jen80s pengar hos Rååååsa bubblan? För J essica ska ändå handla åt mig och jag skulle kunna sätta in 1000 kr till Jen80 (har hennes kontonr) så får J essica handla lite mer åt mig
    Vet tyvärr inte ens vad det handlar om...
  • Duntoffla
    gosmamman skrev 2008-11-06 19:47:47 följande:
    Gokväll i tråden! Fiina molofynd ni fått tag i, jag e sååå rysligt avundsjuk på kossorna.Loppans mamma- Guud så fiiin Maia är i sin grod klänning! Vilken storlek har hon på sin?
    Go kväll!
    agster skrev 2008-11-06 19:49:11 följande:
    Måste fråga vad ni tror; Köpte två Molo byxor i stl 86 och 92 som inte passar sonen. Tror ni det är lönt att lägga ut dem på T, får jag igen det jag gav för dem?? Eller ska jag spara dem tills Jonathan kan ha dem???
    Lite beroende på vilka det är så kan du troligen få igen det du gett för dem i alla fall. Gamla kollektioner brukar sälja bra. Sätt utrop för 99 i värsta fall
  • Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2008-11-06 19:58:40 följande:
    Alltså när dom skriver +5 på TS vad menar dom då? Att man får buda till 21.05?? Löjligt ju
    Vet inte riktigt. Tror det är så att om det är budgivning så håller de auktionen öppet lite längre tills folk inte budar något mer. + 5 stämmer ju aldrig. Brukar vara både 25-40 min senare.. Gillar inte TS system...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11