Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

J esssica skrev 2008-12-02 17:11:18 följande:
    Pengar för kossor är på g. Sååå himlans glad ska du veta
    så bra Jag köpte ju en med råååsa kanter istället men den har inte kommit än
    Saknar en massa post...kaninkappa, kosuit och tre klänningar och så Bubblans bambibody verkar vara på vift

Vad har hänt med posten egentligen?????
  • Zvartaliljan
    J esssica skrev 2008-12-02 17:21:19 följande:
    Absolut en Maiaklänning!!!! KÖÖÖÖP!!!
    haha det ständiga rådet i denna tråd Känns surt o betala frakt med 29kr också när man ska ha en så pass dyr klänning bara...
  • Zvartaliljan
    Duntoffla skrev 2008-12-02 17:29:36 följande:
    Kollade genom shopparna. Ibland har ju en del fraktfritt över en viss summa men jag hittade tyvärr inte ens klänningen någon annanstans
    åh tack för att du letade...väntar väl lite till o hoppas den kommer fraktfritt eller lpl har något under "dagens julklapp" senare som jag vill ha!
  • Zvartaliljan

Åhh hinner knappt in här...

Har nya småfolkklänningen dykt upp någon merstans än?? *fortsätter tjata*
    Sitter o letar men hittar den ingen annanstans...blir väl snart en beställning från lpl då..

• Zvartaliljan
    1 och 1 är 3 skrev 2008-12-02 22:14:53 följande:
    Helt OT men e de någon här som har KIK KIDs veolur dress!?Hur e den i storleken!?
    Maia har 92 så den är normal. Långsmal modell
  • Zvartaliljan

Goddag!!

Nu är den underbara nya småfolkklänningen beställd från LPL Blev ändå så sugen på dagens julkalender, det blå/gröna veloursetet
    Nu är bara frågan om 98/104 kommer bli gigantiskt Fundersam Nina skulle jämföra med Katvig åt mig...Maia har precis börjat med 98 i deras klänning och denna nya småfolk är ju i ungefär samma modell.

• Zvartaliljan

Spammade bildtråden men blev lite knäppt...

Måste berätta...
    Maiastackarn kom springandes igår med mitt pärlhalsband virat runt halsen så många gånger så det satt stenhårt och jag fick absolut inte loss det!!! Fattar inte hur hon lyckades!!! Det var knutar överallt som inte gick att få upp! Hon skrek som en tok och började bli blå i ansiktet och hostade så jag slet sönder det med bara händerna och det hamnade pärlor precis överallt. Snacka om att jag hade panik och fick dåligt samvete efter det Min lilla stackare Gråter Det är farligt verkligen med alla dessa flyttlådor som står överallt med innehåll som hon egentligen inte ska kunna få tag i...och mamma som är upptagen med att packa upp håller inte tillräckligt koll *skäms*

• Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2008-12-03 14:34:29 följande:
    usch vad hemskt
    släpper inte henne ur sikte nu...sitter i soffan med laptopen medans hon pusslar på golvet nu.
    vågade inte berätta det för F ens för jag skäms så, hade hon inte kommit springandes till mig så hade det kunnat gå riktigt illa
  • Zvartaliljan
    Smultronhjärta skrev 2008-12-03 14:42:49 följande:
    Nämen- förstår att du är skakad men det gick ju bra och du har inget att skämmas över! Hon är allt en liten busloppa
    Svårt att sluta tänka på "tänk om" hela tiden liksom...vet att det gick ju bra så ingen fara skedd (mer än att hon har rivmärken runt hela halsen där hon själv desperat slitit i halsbandet med vassa naglar) men det är så svårt att släppa tanken "tänk om hon inte kommit springandes?"... man blir så skakig av bara den tanken och hur det kunde ha slutat...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11