Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Saknar en massa post...kaninkappa, kosuit och tre klänningar och så Bubblans bambibody verkar vara på vift

Vad har hänt med posten egentligen?????
Åhh hinner knappt in här...
Har nya småfolkklänningen dykt upp någon merstans än?? *fortsätter tjata*
Sitter o letar men hittar den ingen annanstans...blir väl snart en beställning från lpl då..
Goddag!!
Nu är den underbara nya småfolkklänningen beställd från LPL Blev ändå så sugen på dagens julkalender, det blå/gröna veloursetet
Nu är bara frågan om 98/104 kommer bli gigantiskt Nina skulle jämföra med Katvig åt mig...Maia har precis börjat med 98 i deras klänning och denna nya småfolk är ju i ungefär samma modell.
Spammade bildtråden men blev lite knäppt...
Måste berätta...
Maiastackarn kom springandes igår med mitt pärlhalsband virat runt halsen så många gånger så det satt stenhårt och jag fick absolut inte loss det!!! Fattar inte hur hon lyckades!!! Det var knutar överallt som inte gick att få upp! Hon skrek som en tok och började bli blå i ansiktet och hostade så jag slet sönder det med bara händerna och det hamnade pärlor precis överallt. Snacka om att jag hade panik och fick dåligt samvete efter det Min lilla stackare
Det är farligt verkligen med alla dessa flyttlådor som står överallt med innehåll som hon egentligen inte ska kunna få tag i...och mamma som är upptagen med att packa upp håller inte tillräckligt koll
*skäms*