Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Godkväll! Tittar in bättre tid nu tror jag, ingen vaken kl.5 i morse märkte jag Håller på o försöker få Maia till att sova en liten stund sen ska jag göra en stoooor smörgåstårta tills imorgon.

• Zvartaliljan

La in en bild på Maias Mei Tai in action i BT Här är t.o.m been hopplös att ta med till centrum för där är så smockfullt med folk och tjuvar så att hålla reda på en vagn o försöka ta sig fram är väldigt svårt, så tacka vet jag bärsjalen! Men här är det inte så vanligt med sjal, såg bara ett par stycken med sele så de flesta stirrade på mig...eller ännu värre vad de stirrade på F när han gick med Maia i sjalen Men guuud så gulligt det såg ut! Tyvärr hann jag inte ta kort

• Zvartaliljan
    tinkerbell74 skrev 2008-12-30 23:14:35 följande:
    Myyysig MT bild!
    Tack

Sååå fina barn och kläder i bilder, längtar lite hem till Sverige och kylan faktiskt när jag ser snöbilderna
  • Zvartaliljan
    Feliz ano nuevo!!
    Här i Buenos Aires kommer vi ju fira 3 timmar efter er men fyrverkeriena här kommer nog bli desto värre
    Inte för att jag kommer se mycket av dom då Maia skakar som ett asplöv när de smäller...fick stänga in mig med henne på julafton så lär få göra det ikväll med...

Men nu hoppas vi på ett härligt 2009!
  • Zvartaliljan

Ingen här?

Jag shoppade lite på batinki...hoppas det finns nu bara. orange velour småfolk + äppelzip och lila tröja med jordgubbar. Sen Molo kattlinne + matchande knickers till sommaren
    Var tvungen o stilla shoppingsuget lite

• Zvartaliljan

men vad lustigt! Nyss fanns inget inlägg efter 22 o nu finns massor knäppa FL! Tyckte väl det var lustigt att ingen var här

• Zvartaliljan
    Duntoffla skrev 2009-01-01 23:49:33 följande:
    Jodå, här snackas som vanligt på kvällskvisten tuttar, vikt och barnkläder
    haha Jag mår skit över min vikt just nu då jag är omgiven av dessa perfekta pinnsmala tjejer hela tiden....
  • Zvartaliljan
    Duntoffla skrev 2009-01-01 23:53:46 följande:
    Men du har väl verkligen inget extra att ta av.Ja där nere finns det massa snyggon kan jag tänka mig. Chokladbruna, slanka och snygga.
    jodå. Fortfrande 15kg+ sen innan Maia och de SKA bort!

Här är verkligen alla sjukligt smala o snygga...tjejen som sitter bredvid mig just nu (Felipes kusin) är dessutom modell och henne träffar man varje dag då hon sover i rummet bredvid (bor hos Fs moster) så man blir väl påmind om hur en "perfekt" tjej ser ut. Men F har sett hur jag tittar o säger hela tiden att han inte vill att jag ska bli så där smal...men visst blir man avis ändå
  • Zvartaliljan
    Zvartaliljan skrev 2009-01-01 23:58:30 följande:
    jodå. Fortfrande 15kg+ sen innan Maia och de SKA bort! Här är verkligen alla sjukligt smala o snygga...tjejen som sitter bredvid mig just nu (Felipes kusin) är dessutom modell och henne träffar man varje dag då hon sover i rummet bredvid (bor hos Fs moster) så man blir väl påmind om hur en "perfekt" tjej ser ut. Men F har sett hur jag tittar o säger hela tiden att han inte vill att jag ska bli så där smal...men visst blir man avis ändå
    Den långa smala tjejen med superlångt hår är Fs kusin...
    http://www.sismojeans.com/
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2009-01-01 23:59:39 följande:
    men du har väl inga 15+ heller!! du är ju hur fin som helst!
    vägde 68kg vid inskrivningen i v.12 o nu väger jag 83 Det är som Fs två småsystrar tillsammans...helt ärligt alltså...de är supersmala och korta så jag är precis som de två tillsammans...känns ju sååå skoj då när man står bredvid dom!
  • Zvartaliljan
    Duntoffla skrev 2009-01-02 00:01:09 följande:
    Jo man vill ju av ngn anledning ofta bli slankare men modellerna är ju inte perfekta de heller. OCh kanske inte lyckligare för det. Sen VET jag däremot att jag mår bättre när jag tränar mer och är fastare. Mycket för att jag blir piggare. Man ska ju vara så som man själv mår bra. Om det betyder lite smalare eller några trivselkilon är ju individuellt
    det som gör att jag är så otroligt avis är att denna tjejen vräker i sig mat och alla möjliga sötsaker och tränar inte ett skit, tar t.o.m bilen bara hon ska till farbror som bor 400 meter bort Förvånad Jag springer hela dagarna efter Maia o sitter knbappt stilla o eftersom hon är så mammig så får jag knappt tid över att äta...ändå går jag inte ner ett gram! Det är orättvist!
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2009-01-01 23:55:10 följande:
    ja gubben här ser ju inte heller ut som när vi träffades jag var bara 16 när vi blev ihop så man har ju förändrats en del
    Haha F börjar faktiskt få en liten ölkagge av alla ölen här i Argentina Hans mamma tog ölen ifrån honom igår o sa att han behövde ta det lugnt o tänka på vikten
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2009-01-02 00:05:07 följande:
    men du såg inte alls ut att väga 83kg! du är rätt lång va?
    jo 178cm. Försöker trösta mig med att jag nog fått mer muskler sen Maia föddes då jag bär så mycket på henne hela tiden så det är nog inte 15kg fett jag gått upp bara utan lite muskler också
  • Zvartaliljan
    tinkerbell74 skrev 2009-01-02 00:05:22 följande:
    Ja sådär ser ju inte jag ut på morgonen precis. Hon var jättesnygg! Usch får ännu mer komplex.
    och henne ser jag i bikini varje dag! och Fs systrar är ännu smalare...hans storasyster är faktiskt äckligt smal enligt mig (och F också faktiskt...). Det var så vi började fundera på om hon hade någon ätstörning...sen erkände hon till slut att hon haft dåligt med pengar o inte haft råd med mat! Plocka upp telefonen männska liksom!!
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2009-01-02 00:10:05 följande:
    jamen dåså! jag tyckte du var fin när vi träffades
    Tack Detsamma gäller ju dig! Jag tycker du är så fin så
  • Zvartaliljan
    tinkerbell74 skrev 2009-01-02 00:13:41 följande:
    Du får försöka se henne framför dig som gift med 3 barn och hängbröst som alla oss andra här i tråden!  Positiv visualisering!
    haha Maia har nog skrämt bort alla tankar på barn där
  • Zvartaliljan
    Rååsa Smurfen skrev 2009-01-02 00:18:23 följande:
    nyfiken som jag är var jag ju tvungen att kolla ,men tycker alla tjejerna där hade långt hår
    Finns bara två olika tjejer där och den med längst hår är Laura

Här är en bild på mig med Laura och en av Fs småsystrar:
    http://www.facebook.com/home.php#/photo.php?pid=1261579&id=515143936

Jag känner mig såååå stor bredvid den lilla tjejen alltså...och hans andra lillasyster är ännu smalare för att då inte tala om storasyster.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11