Vi som shoppar danska barnkläder del 11
Godkväll! Tittar in bättre tid nu tror jag, ingen vaken kl.5 i morse märkte jag Håller på o försöker få Maia till att sova en liten stund sen ska jag göra en stoooor smörgåstårta tills imorgon.
Godkväll! Tittar in bättre tid nu tror jag, ingen vaken kl.5 i morse märkte jag Håller på o försöker få Maia till att sova en liten stund sen ska jag göra en stoooor smörgåstårta tills imorgon.
La in en bild på Maias Mei Tai in action i BT Här är t.o.m been hopplös att ta med till centrum för där är så smockfullt med folk och tjuvar så att hålla reda på en vagn o försöka ta sig fram är väldigt svårt, så tacka vet jag bärsjalen! Men här är det inte så vanligt med sjal, såg bara ett par stycken med sele så de flesta stirrade på mig...eller ännu värre vad de stirrade på F när han gick med Maia i sjalen
Men guuud så gulligt det såg ut! Tyvärr hann jag inte ta kort
Ingen här?
Jag shoppade lite på batinki...hoppas det finns nu bara. orange velour småfolk + äppelzip och lila tröja med jordgubbar. Sen Molo kattlinne + matchande knickers till sommaren
Var tvungen o stilla shoppingsuget lite
men vad lustigt! Nyss fanns inget inlägg efter 22 o nu finns massor knäppa FL! Tyckte väl det var lustigt att ingen var här
äh länken funkade ju inte...