Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

loveliva skrev 2008-12-04 10:18:09 följande:
    Åhhhh jag vill/ska också ha en Beeeeeeeeee !!!!!!!!!!!!!!!!!!Vilken färg ska du ha ????
    RÅÅÅÅÅÅSA
  • Zvartaliljan
    Duntoffla skrev 2008-12-04 10:37:22 följande:
     Jag röstar ju för regnbågen men jag vet ju att du inte gillar den. Men Liljans Maia var så fin i det och klänningen. Du kanske ändrar dig..
    Tack

• Zvartaliljan
    Quiet thoughts skrev 2008-12-04 10:46:40 följande:
    Fick IdaT post idag Kul.Lova fyller 5 år idag också...
    Åh grattis
    ängeln83 skrev 2008-12-04 10:43:12 följande:
    Men åååååååå, alltså Maia är såå fin i den kombon, helt underbar, o regnbågs stövlarna är verkligen pricken över i:et
    Duntoffla skrev 2008-12-04 10:50:11 följande:
    Åh finingen! Man blir så glad av att de dessa kombos!
    Tack .-p Den ska med till Argentina absolut! eller ja, inte nöbblarna och strumpbyxorna då men bodyn, klänningen och ett par röda tights
  • Zvartaliljan
    LA Woman skrev 2008-12-04 10:52:05 följande:
    Ingen som visst hur molos mössor är i storlek??
    Jag har S till Maia i de stickade och vanliga huvorna
  • Zvartaliljan
    melizza skrev 2008-12-04 11:15:37 följande:
    kan du visa bild med den på? vill gärna se hur dem sitter....idag skulle min skrutt ha sin lammrånarluva som jag köpte på TS i strl S och hon tyckte inte om den för den satt för hårt. Den var använd och tvättad när jag köpte den och verkar ha krymp för den är mindre än flowerluvan :( skit också...den som var sååå fin
  • Zvartaliljan
    melizza skrev 2008-12-04 11:35:06 följande:
    hi hi jag menade en bild på stickad rånarluvan :)om du har det förstås...klart du har antar jag ;)så söt Maia
    inte än, men på väg hem
  • Zvartaliljan

Godkväll! La in lite bilder i bt
    Fiiina molonyheter alla handlat då Jag väntar tills efter vi kommit hem från Argentina tänkte jag...så lämna lite till mig va Stackars Maia får ju gå naken annars!!

Förresten blev det ingen rosa bee idag som jag skulle åka o köpa, för två sekunder innan jag skulle åka dök det upp en röd på blocket för 2700 som jag slog till på direkt och hon skickade den idag så den ska komma imorgon Supertrevlig tjej som 1 timma efter mitt mail rusar till posten och skickar vagnen utan att ens ha fått betalt än!

• Zvartaliljan
    JuliaochNelly skrev 2008-12-04 17:50:02 följande:
    vad trevligt & ett super bra pris ju  fina bilder som vanligt vart har du köpt kläningen den är ju under bar
    köpt för typ ett år sen på Trendsales. Älskar den 86/92 och fortfarande ganska stor så hon kommer nog kunna ha den ett tag till hoppas jag. Hon älskar alla djuuuuren
  • Zvartaliljan
    Skumboll skrev 2008-12-04 18:09:22 följande:
    Ska se om jag kan göra mig hörd här...går ju med en hiskelig fart i denna tråd! Någon som har koll på Katvigs luvtröjor (höstens) och hur de är i storlek? Har de vanliga tröjorna i strl 86 och de sitter ju bra, men luvtröjan fanns inte i mindre än 92... blir det på tok för stort?
    luvtröjorna är små, särskilt i halsöppningen så har h*n stort huvud så bör du inte köpa en sån tröja. Jag får knappt på 98 på min dotter och då har hon liiiitet huvud. Hon har 92 i de vanliga tröjorna.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11