Inlägg från: J esssica |Visa alla inlägg
  • J esssica

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Söta Svea i Bt Har hon oxå fått ögoninf, stackarn!!

• J esssica

Hjälp pleese. En suit jag fick hem från t. Hade två hål i grenen vid två olika knappar. visserligen små så lätt att missa. Just hål vid knappar är jag nojjig med då de kan gå upp mer och knappen i värsta fall lossna. Jag satte omdöme på säljaren på en gång då suiten såg bra ut först. Har mejlat om detta.
    vad tycker ni? Är det bara att släppa detta?

• J esssica

J esssica skrev 2008-12-08 22:32:15 följande:

Hjälp pleese. En suit jag fick hem från t. Hade två hål i grenen vid två olika knappar. visserligen små så lätt att missa. Just hål vid knappar är jag nojjig med då de kan gå upp mer och knappen i värsta fall lossna. Jag satte omdöme på säljaren på en gång då suiten såg bra ut först. Har mejlat om detta.vad tycker ni? Är det bara att släppa detta?
    Meen då gick ni o la er allihopa nu när jag ville ha hjälp
  • J esssica

Buttelina skrev 2008-12-08 22:41:57 följande:

hmm svårtär hon snäll så kompenserar hon trots att du lämnat omdöme.
    Hoppas det. Och ja jag tror det är en snäll person Hoppas det känns så trist ju nu kan jag ju inte använda den alls När man får hem något som ser bra ut så tror jag inte jag ska upptäcka sådana saker senare så jag sätter omdöme på en gång.
  • J esssica

Buttelina skrev 2008-12-08 22:45:04 följande:

mm fast du kan kanske använda den? jag hade en molosuit med hål vid knappen i grenen och konstigt nog så luckrades det inte upp alls
    Fast uscha jag är så nojjig med sånt så det kommer jag inte å göra
  • J esssica

Buttelina skrev 2008-12-08 22:45:04 följande:

mm fast du kan kanske använda den? jag hade en molosuit med hål vid knappen i grenen och konstigt nog så luckrades det inte upp alls
    Gubben säger att det inte ens ser ut som hål uan att det blir så när man sträcker i suiten. Jaja vad vet jag tydligen
  • J esssica

Buttelina skrev 2008-12-08 22:57:21 följande:

haha men får du ingen respons från säljaren så använd den i allafall. vilken suit är det?
    Jag tar gubbens ord att det inte är hål, det ser nästan ut så på flera av knapparna inte alls som mina andra suitar. Suiten är redan iväg på T. Den blev ett störobjekt
  • J esssica

FlowerPowerMama skrev 2008-12-08 23:03:14 följande:

Borde också sova nu, men väntar på att mina auktioner ska laddas upp på T, "bara" 3 timmar sen uppladdningen började nu...*drygt*
    Från powerlistern? Det går på nån minut för mig.
  • J esssica

Duntoffla skrev 2008-12-10 10:08:33 följande:

Ja, jag tänkte faktiskt på det. Vill bara inte störa en massa när hon har bekymmer... Ska kolla med Preggi tror jag. Nu har jag i alla fall ringt BoR och ska maila adress och sätta in pengar. Hoppas nu att den är fin.
    Vad har hänt med bubblan?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11