Inlägg från: J esssica |Visa alla inlägg
  • J esssica

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Nepp nu går jag och lägger mig UTAN att köpa något! Gonatt tjejer!

• J esssica

Gomorron tjejer!!! Vad är det för prat om jordskalv? Inget jag märkt av alls.

• J esssica

Duntoffla skrev 2008-12-16 10:36:38 följande:

Morrn morrn! Jag har bara läst på Aftonbladet så jag har inte så stor koll
    [/citat]
    Buttelina skrev 2008-12-16 10:38:01 följande:
    [citat]
    var bor du? det hade centrum i tomelilla och sträckte sig upp till blekinge ungefär. här skakade det rätt så rejält
    Aha jag bor i karlskoga så då var det långt ifrån här då *skönt* hade säkert blivit helhispig ju!
  • J esssica

BillaBong skrev 2008-12-16 11:22:09 följande:

Jag undrar om det är någon som har bra tips på lila eller oranga strumpor till det här Molo-setet som min tjej fått hem? De röda på bilden fick bli en nödlösning. Nog för att det finns rött i ränderna på kläderna, men det var ingen kombo jag fastnade för direkt
    Tycker jag sett lila och orangea i de allra flesta vanliga affärer
  • J esssica

trunken81 skrev 2008-12-16 11:33:01 följande:

Hej!Jag trodde jag inbillade mig...Aleya väckte mig så hon kände nog det, och jag ställde mig upp och stod och tänkte "vafan vad det skakar, hade det inte varit Sverige hade jag trott att det var jordbävning" och så tänkte jag bara att jag var nog så trött att jag var yr. Haha. Sen läste jag på DN om det och hade blivit bombad av folk på msn .
    Fyyy va läskigt ju!
  • J esssica

BillaBong skrev 2008-12-16 11:32:16 följande:

Ja jag med, men tycker bara de jag sett verkar vara i en annan nyans och då stör jag mig bara på det. Men jag ska kolla en runda till och låta dottern ha på sig tröjan så jag kan kolla direkt hur det ser ut
    isåfall så är det nog som du säger lättast att jämföra
  • J esssica

Nova76 skrev 2008-12-16 15:51:35 följande:

Hej i tråden!Kikar bara in en liten stund Fick hem urfina OT Nova Star byxor idag, åh vad fina de är! Vill nästan ha såna själv  
    Många av novas kläder skulle jag självkunna tänka mig Speciellt hoodisarna!
  • J esssica

Nova76 skrev 2008-12-16 16:07:55 följande:

ja, så mysiga och svettisbyxorna! Du hade fått hem NS kläder igår eller hur var det? Hur var stl på hooden?
    Japp Hooden var helt normal i storlek tycker jag. Tog 98 till Kevin. Han är 86-87 lång och den var lite för stor så den blir perfekt till våren
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11