Inlägg från: J esssica |Visa alla inlägg
  • J esssica

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

ÖNadja skrev 2008-12-10 13:23:03 följande:

Camellis skrev 2008-12-10 13:18:05 följande:
    De va tur för mej, första beg inneplagget för mej så ja hade mina begränsningar, snarare 220 kr, =)Jag kan ju tokig om ja inte vinner en auktion, ja kan till slut buda mer än ja tänkt mej bara för att ingen ska vinna över mej! en tradera sjuka tror ja.. =)Tur för mej att du missade den då, ja hoppas ja får bet uppgifter idag så den kan dimpa ner i lådan snart! =)
    Det tror jag du får
  • J esssica

Buttelina skrev 2008-12-10 13:30:48 följande:

ja gud, min gubbe ser ut som en pepparkaka efter en dag i solen. fusk
    va fuskigt! Jag ser ut som en kräfta jag om jag solat mer än en timme typ.
  • J esssica

tinkerbell74 skrev 2008-12-10 13:42:33 följande:

men gaaah, va jag velar ang. den här Molo regnbågsjackan. Tror ni att 98 kommer att bli tokstort till Alice nästa vinter? (hon fyller 3 år nästa februari)
    Hur lång är hon nu?
    Hade jag köpt en till Kevin i nästa vinter (han blir oxå 3 då) Så hade jag nog tagit 98
  • J esssica

Camellis skrev 2008-12-10 13:44:38 följande:

Ja det är ju problemet - vad har man för byxor till??? Tipsa gärna!Kul att du ligger på plus! Jag ska sälja bort lite, men just nu verkar det ganska lugnt på T, så jag avvaktar lite. Var in på Villervalla idag o köpte faktisk lite julklappar också. Så lite duktig har jag varit. vi köpte en laptop som gemensam julklapp. Barnen får mycket småklappar i år.
    Gröna velourbyxor är supersnyggt till
  • J esssica

tinkerbell74 skrev 2008-12-10 13:45:15 följande:

För en månad sen var hon 83 cm lång.
    Ta 98 jag tror det kommer bli bra 92 funkar säkert oxå, men 98 kommer garanterat räcka hela vintern.
  • J esssica

Camellis skrev 2008-12-10 13:52:28 följande:

Ja! Undra om jag inte såg såna på T för en stund sedan. Typ Lindex?
    japp lindex velourisar passar kanon till
  • J esssica

Camellis skrev 2008-12-10 13:52:28 följande:

Ja! Undra om jag inte såg såna på T för en stund sedan. Typ Lindex?
    Kolla i mitt galleri, lade in en bild på velourisar och niner
  • J esssica

tinkerbell74 skrev 2008-12-10 13:55:00 följande:

Ja visst känns det som 98 borde bli bäst... hellre lite för stor än för liten, då kommer jag ju att gråta. Nu är det bestämt och mailat till shoppen. Utmärker mig själv till dagens veligaste kund! Jag är så glad att jag hittade regnbågen på så bra rea, har trånat efter den länge.
    Absolut gör ju inget om den är rymlig då räcker den ordentligt hela vintern. .
  • J esssica

newatthis skrev 2008-12-10 14:04:57 följande:

Ser att ni pratar storlekar, behöve rockså hjälp (är även jag en velputte). Hade tänkt köpa en Molo lurvfleece till Stella som är 81-82 cm lång. Vad ska jag köpa. Vill att hon ska ha den när hon sover i vagnen på dagis men annars också under regnbyxor. Är ju inte så kallt här nere. Vilken storlek funkar, kommer 86 att vara urvuxen på 1 månad typ?
    Ta absolut 92.
  • J esssica

newatthis skrev 2008-12-10 14:18:05 följande:

Ok, du tror inte att hon druknar? Men det är klart, bättre de tän för liten, åhhhhh vad svårt
    Nä min son började nog me dsin 92a när han var nån cm längre än din dotter. Det funkar ju med ett litet uppvik på armarna oxå.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11