• snöstjärna

Rabattkodstråden - del3!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Tidigare trådar:
     www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m35025409.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253425.html
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogspot.com ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-23 08:46
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m39750306.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!
  • Linastrumpan

Nej jag tog det lugnt. Var målmedveten bara! Var in till Ringen för jag hade tid hos BM och passade på att ta svängen förbi Lindex

• solstrålen80

ok...bra

Linastrumpan skrev 2008-12-04 18:26:36 följande:
    Nej jag tog det lugnt. Var målmedveten bara! Var in till Ringen för jag hade tid hos BM och passade på att ta svängen förbi Lindex
  • Hallontårta

Tycker det är dåligt av Lindex att ha en "dagens vara" så och ha typ bara tre pyjamaser, för det var knappast någon rusning till det Lindex jag var.

• solstrålen80

skit dåligt...här hos mig har vi 2 lindex och båda va russning till...
    folk kröp under gallret och slogdes nästan och skrek åt varanndra och var arga...

Hallontårta skrev 2008-12-04 18:48:14 följande:
    Tycker det är dåligt av Lindex att ha en "dagens vara" så och ha typ bara tre pyjamaser, för det var knappast någon rusning till det Lindex jag var.
  • Hallontårta

Hahahahaha folk är inte kloka. Var bor du??

solstrålen80 skrev 2008-12-04 18:50:44 följande:
    skit dåligt...här hos mig har vi 2 lindex och båda va russning till... folk kröp under gallret och slogdes nästan och skrek åt varanndra och var arga...
  • Storasyster yster

På webshopen kom den ut samtidigt som de andra pyjamasarna till nedsatt pris och jag handlade där strax efter kl 24. Så där kan den ju inte räknats som ersättningsvara i alla fall.

solstrålen80 skrev 2008-12-04 16:50:10 följande:
    fast i nåra lindex kom de tydligen sen en ersättningspyjamas...inte lika cool men men... den är med blommor finns på weben oxå bland vanliga kläderna
  • solstrålen80

södra sthlm

Hallontårta skrev 2008-12-04 18:51:48 följande:
    Hahahahaha folk är inte kloka. Var bor du??
  • solstrålen80

den finns där oxå nedsatt nu

Storasyster yster skrev 2008-12-04 18:56:04 följande:

På webshopen kom den ut samtidigt som de andra pyjamasarna till nedsatt pris och jag handlade där strax efter kl 24. Så där kan den ju inte räknats som ersättningsvara i alla fall.
  • livet leker

man kan inte komplettera dom olika 50 kr så man får många 50 kr rabatt på webben?? Det går inte, dom bara byts ut vartefter jag knappar in dom ..

Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!