• snöstjärna

Rabattkodstråden - del3!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Tidigare trådar:
     www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m35025409.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253425.html
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogspot.com ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-23 08:46
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m39750306.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!
  • PcoBella

Hej!!
    Är ny här i tråden....så jag har en fråga!!

Koderna....är det bara när man handlar online...eller kan de även anv i butik?? Verkar som de flest är för online-shopping!

Letar nämligen efter ngn rabatt på Lindex (butik).

Mvh, Bella

• PcoBella

Ops....sorry....en liten busa tryckte...

• Hallontårta

Det fanns för butik också men de gick ut 30/11.

PcoBella skrev 2008-12-02 17:21:54 följande:
    Hej!! Är ny här i tråden....så jag har en fråga!! Koderna....är det bara när man handlar online...eller kan de även anv i butik?? Verkar som de flest är för online-shopping! Letar nämligen efter ngn rabatt på Lindex (butik). Mvh, Bella
  • Wailea
    Hallontårta skrev 2008-12-01 18:06:36 följande:
    Det brukar bara gå en gång, vilken är det som fungerar flera gånger?
    Alla som jag har provat har gått flera gånger...

Hur menar du att det inte går? Det enda som inte fungerar för mig är att ta vissa samtidigt, ibland går det och ibland inte...

Därav att jag undrar över 50kr rabatterna t.ex. den från någon tidning, är den från någon annons eller vilka gäller den egentligen för?
  • Hallontårta

Skumt, jag kan bara använda dem en gång. En av 50:-rabatterna kommer från en babybox, en annan för man registrerat sig för nyhetsmail. De som ger %-rabatter brukar komma från Lindexutskick till de som har Lindexkortet.

Wailea skrev 2008-12-02 18:05:54 följande:
    Alla som jag har provat har gått flera gånger... Hur menar du att det inte går? Det enda som inte fungerar för mig är att ta vissa samtidigt, ibland går det och ibland inte... Därav att jag undrar över 50kr rabatterna t.ex. den från någon tidning, är den från någon annons eller vilka gäller den egentligen för?
  • solstrålen80

när brukar lindex shop online sätta tillbaka pengarna på kontot?
    jag tog bort en sak i min order o då blev de 2 belop dragna på kontot....de nya o de gammla....

sätts pengarna tillbaka efter ändrad order automatiskt eller måste man ringa dom?

• Tvillingmamma2007

Nån som kan länka till nya Lindex-tråden? Hittar den inte med FL: s värdelösa sökfunktion!

• Maria 06 och 08

Jag är ny här och har inte satt mig in i hur man gör när man uppdaterar listan men här kommer ett bra erbjudande.

Extrafilm: Vartannat julkort utan extra kostnad. Ange erbjudandekod: hemmets

Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!