• snöstjärna

Rabattkodstråden - del3!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Tidigare trådar:
     www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m35025409.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253425.html
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogspot.com ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-23 08:46
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m39750306.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!
  • solstrålen80

finns de ingen fri frakt kod på ginza?

• lyckligmamma

lugnåsbo skrev 2008-12-08 23:35:24 följande:

liberokupongen fungerar till 99% om man bara tar ett paket oxå (om inte personalen kollar på kupongen o läser att det ska vara två, men då kan man ju låtsas att man fattat fel o hämta ett till.)Har ialalfall funkat på alla andra blöjkuponger!
    jag brukar skriva mitt namn lite stort o slarvigt så att de inte ser två paket
  • lugnåsbo
    lyckligmamma skrev 2008-12-10 00:42:49 följande:
    lugnåsbo skrev 2008-12-08 23:35:24 följande: jag brukar skriva mitt namn lite stort o slarvigt så att de inte ser två paket
    asch, jag har aldrig varit med om att dom kollar så noga, dom får ju lixom sina pengar ändå kan jag tro
    Men det är ju himla bra, vi ska bunkra lite här med 48 kronor paketet.
  • Hallontårta

Jag tycker att om det står två paket på rabatten så ska man köpa två paket också. Tråkigt om de skulle sluta med rabatterna för att folk inte handlar det antal som står.. :>

• lugnåsbo
    Hallontårta skrev 2008-12-10 10:16:42 följande:
    Jag tycker att om det står två paket på rabatten så ska man köpa två paket också. Tråkigt om de skulle sluta med rabatterna för att folk inte handlar det antal som står.. :>
    ja vi tänker väl alla olika helt enkelt.. just i den frågan är jag inte hederlig..
    (och så dåliga bonusgrejer man får hos libero fast man samlat många märken så kan dom bjussa på det extrapaketet! )
  • Hallontårta

Hehe ja det kan jag hålla med dig om. Deras bonusgrejer är inget vidare. Pyjamasen är väl söt, men det finns ju bara en stl på den, dåligt. Min tanke var bara att de kanske slutar med bra rabatter (om man jämför med Pampers som inte alls är lika givmilda) om folk utnyttjar dem.

lugnåsbo skrev 2008-12-10 10:32:02 följande:
    ja vi tänker väl alla olika helt enkelt.. just i den frågan är jag inte hederlig.. (och så dåliga bonusgrejer man får hos libero fast man samlat många märken så kan dom bjussa på det extrapaketet! )
  • Lindekull

När jag skrev ut Libero-kupongen täckte den hela sidan. Vad säger butiken om man kommer med en utskriven kupong stor som ett A4? Kan man härleda till något mejl eller vart kommer kupongen ifrån?

• sarismaris

Undrar om det är min dator som på nåt sätt krånglar idag..? På Lindex webbshop går det inte att lägga saker i varukorgen, inte "bläddra" bland sidorna, inte förstora bilderna mm. Å jag har Plus här på FL, men kan inte använda "finesserna" här i inläggen.. Men jag kollade och jag har Plus tom feb nångång.. Konstigt.. Trevligt iaf med 25 % på Lindex! Tråkigt bara att jag som sagt inte kan shoppa på nätet idag...

Towa 051125 & Ella 080413
  • sarismaris

Förresten: är 25 %-rabatten erbjudandet den här månaden eller? Kommer det en kupong? Brukar väl komma runt den 15:e annars va..?

Towa 051125 & Ella 080413
Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!