• snöstjärna

Rabattkodstråden - del3!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Tidigare trådar:
     www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m35025409.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253425.html
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogspot.com ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-23 08:46
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m39750306.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!
  • Tezz79
    solstrålen80 skrev 2008-12-04 18:50:44 följande:
    skit dåligt...här hos mig har vi 2 lindex och båda va russning till...folk kröp under gallret och slogdes nästan och skrek åt varanndra och var arga...
    Jag var förbi lindex idag kl 11:40 och då fanns det fyra nattlinnen kvar här, som tur var passade två min dotter i storlek. Hon i kassan sa att det hade varit en riktig huggsexa när de öppnade! Herregud, att folk blir så tokiga! Hörde ni förresten om butiksbiträdet i USA som dog under en rea då folk trampade ihjäl honom!
    Ebba, världens underbaraste tjej
  • Ville Mor

Någon som har koll på om någon av dessa fotoerbjudanden som ligger i listan gäller på någon form av förstoringar?

Gud vet allt men säger inget, jag vet inget men pratar jämt
  • Ville Mor
    Ville Mor skrev 2008-12-04 20:47:22 följande:
    Någon som har koll på om någon av dessa fotoerbjudanden som ligger i listan gäller på någon form av förstoringar?
    Testade mig fram och lyckades med "baby408" koden om det är fler som vill beställa!
    Gud vet allt men säger inget, jag vet inget men pratar jämt
  • mammamaria

Hej!

Rabattkod för Lindex, är det bara för webshopen? Tänkte på den med 30% t.ex.
    Om man ska använda i butik, hur skulle man göra isf?

• sarismaris
    mammamaria skrev 2008-12-05 08:34:06 följande:
    Hej!Rabattkod för Lindex, är det bara för webshopen? Tänkte på den med 30% t.ex. Om man ska använda i butik, hur skulle man göra isf?
    Koderna kan man bara använda i webshoppen. Men en gång/mån kommer det kuponger på posten (om man är medlem) som man kan använda i butik.
    Towa 051125 & Ella 080413
  • Hallontårta

Igår ramlade jag på en länk till fujidirekt med 100 gratis bilder. Men jag såg ingen kampanjkod, det var en länk från Lunarstorm. (haha ja, jag skäms!!) Jag kollade för att jag inte varit inne på länge. Men har ni lunar kan ni klicka på länken själva...om ni är intresserade.

• Storasyster yster

Jag uttryckte mig nog lite fel Vad jag menade var att den kom ut på webben till nedsatt pris samtidigt som pyjamasarna med igelkottarna.

solstrålen80 skrev 2008-12-04 18:56:44 följande:
    den finns där oxå nedsatt nuStorasyster yster skrev 2008-12-04 18:56:04 följande:
  • solstrålen80

ok

Storasyster yster skrev 2008-12-05 16:54:44 följande:

Jag uttryckte mig nog lite fel Vad jag menade var att den kom ut på webben till nedsatt pris samtidigt som pyjamasarna med igelkottarna.
Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!