• snöstjärna

Rabattkodstråden - del3!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Tidigare trådar:
     www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m35025409.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253425.html
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogspot.com ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-23 08:46
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m39750306.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!
  • puh fantast

Jag hoppas det är halva reapriset på Åhlens imorgon Ska in på stan och har spanat in lite kläder som jag tyckte var lite för dyra.
    Startar alla Åhlens sin rea eller halva rean samtidigt, eller skiljer det mellan städer?

• passau

jag vet inte om det var just i morgon som dom startade men det var väldigt snart iaf, verkade det som på henne... :D

• passau

har försökt med typ alla koder på ellos men d dras inget trots att det inte står endast hem å textil eller nåt... någon som vet om det finns någon kod som gäller bilbarnstol eller babywatch?

• Lejån

Å kan ni uppdatera ni som åker iväg och shoppar ifall det ÄR halva på åhlens??

VARFÖR ska det vara så svårt att snöröja!?!?!?
  • Blindness

En kompis hade precis fått sms om halva reapriset på KappAhl nu, jag har dock inte fått något Skrikandes

»-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • charmmiss

kan meddela att åhlens här inte hade halvarea.

har inte heller fått sms från kappahl.

• passau

jag ahr inte heller fått sms men mamma hade så nu har jag shoppat ;),verkar inte vara så många som fått det än, förjag var typ ensam om att ha mkt grejer*L*

• Tjuven

Jag har inte heller fått SMS:et grrr... Konstigt, jag brukar alltid få, o är en bra kund... Jaja... det kommer väl. Men jag vill ju superfynda nu..!!

• Liten familj

Jag fick sms från Kappahl precis nu. Fick även rabatter från Libero på posten idag. Dubbelt! Någon mer som fick 2?
    På ena kortet stod det adresskälla: SPAR (?), och på det andra stod det adresskälla: Libero.

Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!