• snöstjärna

Rabattkodstråden - del3!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Tidigare trådar:
     www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m35025409.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253425.html
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogspot.com ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-23 08:46
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m39750306.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!
  • Xgirl83

passau skrev 2009-01-12 23:09:12 följande:

har försökt med typ alla koder på ellos men d dras inget trots att det inte står endast hem å textil eller nåt... någon som vet om det finns någon kod som gäller bilbarnstol eller babywatch?
    Har du kollat texten i Viktigt-rutan om du fått rabattkoden på posten? Det brukar så gott som alltid gälla bara kläder, textil och sånt.
  • Blindness

Nu har mitt sms också kommit från KappAhl men nu hinner jag inte springa ner på stan, måste hämta min lilla skruttis på dagis. Får hoppas det finns något kvar tills imorrn

»-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • sarismaris
    Liten familj skrev 2009-01-13 14:03:33 följande:
    Jag fick sms från Kappahl precis nu. Fick även rabatter från Libero på posten idag. Dubbelt! Någon mer som fick 2? På ena kortet stod det adresskälla: SPAR (?), och på det andra stod det adresskälla: Libero.
    Lika för mej!
    Towa 051125 & Ella 080413
  • Jenna82
    Jag fick sms från Kappahl precis nu. Fick även rabatter från Libero på posten idag. Dubbelt! Någon mer som fick 2? På ena kortet stod det adresskälla: SPAR (?), och på det andra stod det adresskälla: Libero.
    Fick också dubbla, helmärkligt! Men ag tackar o tar emot ja!
    (¯`°?.¸ ♥ Liam 030603 ♥ Nova 041021 ♥ Leia 080602 ♥ ¸.?°´¯)
  • Lejån
    Har också fått två.
    VARFÖR ska det vara så svårt att snöröja!?!?!?
  • CasaMia

passau: Du kan väl ringa in ordern till Ellos så borde du få svar direkt

♥ (¯`°?.¸ ღ Sanna och Indra - vad vore jag utan er? ღ ¸.?°´¯) ♥
  • Hallontårta

Tack för uppdateringen av listan.

Blindness skrev 2009-01-13 14:25:35 följande:
    Nu har mitt sms också kommit från KappAhl men nu hinner jag inte springa ner på stan, måste hämta min lilla skruttis på dagis. Får hoppas det finns något kvar tills imorrn
    Fick också sms, men det är redan så urplockat här. :>
  • Ova

Jag fyndade på Kappahl idag. Jag hann bara barnavdelningen, men handlade för ca 300 kr och ordinariepris var 900 kr.

• puh fantast

Fick oxå sms från Kappahl, men det fanns inte så mycket som föll mig i smak. Men det blev em Miffydräkt till dottern och en t-shirt och 3 par sockar till sonen.

Hann inte med annat än barnavd.

Jag hann tyvärr inte gå på Åhlens, sonen var inte alls sugen på stadsbesök idag.

Jag fick oxå två Liberovykort, men ett var till maken och ett till mig.

• Ville Mor

Ni som fick Liberokuponger idag, fick ni den omgången som gick ut 31/12 också?

Gud vet allt men säger inget, jag vet inget men pratar jämt
Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!