• snöstjärna

Rabattkodstråden - del3!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Tidigare trådar:
     www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m35025409.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253425.html
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogspot.com ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-23 08:46
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m39750306.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!
  • Geshia

när jag lägger i saker i varukorgen utan att vara inloggad och efter de slänger dit rabattkoderna så sänks ju priset.. men när jag sen loggar in försvinner en kod.. varför? testade att lägga in koden igen men funkar inte.. har lagt in de koder som finns i rabattråden. sist jag handla över nätet var 3/9-08 borde ju ha kommit nya koder sen dess?

• NovaSötis

Geshia skrev 2009-01-04 12:59:49 följande:

när jag lägger i saker i varukorgen utan att vara inloggad och efter de slänger dit rabattkoderna så sänks ju priset.. men när jag sen loggar in försvinner en kod.. varför? testade att lägga in koden igen men funkar inte.. har lagt in de koder som finns i rabattråden. sist jag handla över nätet var 3/9-08 borde ju ha kommit nya koder sen dess?
    Dessa hände mej idag oxå... Jag har handlat där flera gånger och det har inte hänt innan.
    Jag handlade nämnligen på Lindex idag emn allt fanns inte som jag ville ha så jag tänkte beställa över internet... men det gick inte.
    När jag skulle betala i kassan så försvann alla rabatter! Jag vill ju ha mina rabatter=(
    Någon som vet hur man ska göra?
  • charmmiss

NovaSötis skrev 2009-01-04 14:36:34 följande:

Geshia skrev 2009-01-04 12:59:49 följande:
    Dessa hände mej idag oxå... Jag har handlat där flera gånger och det har inte hänt innan.Jag handlade nämnligen på Lindex idag emn allt fanns inte som jag ville ha så jag tänkte beställa över internet... men det gick inte.När jag skulle betala i kassan så försvann alla rabatter! Jag vill ju ha mina rabatter=(Någon som vet hur man ska göra?
    du måste ha ditt lindex clubkort kopplat till ditt inloggnings konto
  • NovaSötis

charmmiss skrev 2009-01-04 14:55:41 följande:

NovaSötis skrev 2009-01-04 14:36:34 följande:
    du måste ha ditt lindex clubkort kopplat till ditt inloggnings konto
    Jag har ett clubb-kort. Men det gick inte ändå. När jag försökte "lägga" in "gäller till" stod det bara att det inte gick att gick att koppla kortet till min profil....

Min sambo fick göra ett konto på lindex, då gick det bra=).
    Skulle kostat mej 500 + men fick betala 234:-=). Helt perfekt!
  • charmmiss

NovaSötis skrev 2009-01-04 15:17:28 följande:

charmmiss skrev 2009-01-04 14:55:41 följande:
    Jag har ett clubb-kort. Men det gick inte ändå. När jag försökte "lägga" in "gäller till" stod det bara att det inte gick att gick att koppla kortet till min profil....Min sambo fick göra ett konto på lindex, då gick det bra=). Skulle kostat mej 500 + men fick betala 234:-=). Helt perfekt!
    ok, men bra att det funka på sambons iaf.

ja det var jättebra rabatt, sånt blir man glad av
  • Jenna82

Funkar 25% på ett helt köp på lindex ännu? Och den på 50% på valfri vara? Någon som testat?

Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!