• Zozzo87

IDOL 2008 (Vol2)

Här samlas IDOL fans och diskuterar,jaa just det IDOL!!

www.tv4.se/idol

• Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)
  • Philofix
    L jung skrev 2008-11-21 20:35:05 följande:
    han har väl nyligen gått ur mellanstadiet?... eller nä.. just ja... högstadiet kanske det var?*även om han inte ser äldre ut än min lilla bonusgrabb på 10år!!!
    ha ha ha
  • ming

Min sambo undrar om Laila har mens idag för att hon är så sur. Men hon kommer inte upp i Kishtis nivå.

• Luddvar

Helt otroligt att de kan säga till Alice att hon sjunger falskt. Men Johan, den lille valpen sjunger sååå bra...??? My God...

• L jung
    Luddvar skrev 2008-11-21 20:41:01 följande:
    Helt otroligt att de kan säga till Alice att hon sjunger falskt. Men Johan, den lille valpen sjunger sååå bra...??? My God...
    märkligt märkligt!
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Me , myself and I ♥¸.♥´¯)¸.♥´¯)
  • Airlee
    Hennes genre kräver iofs en mer skolad röst än Johans. Hon sjöng faktiskt svajigt idag, men det brukar hon inte göra annars!
  • jennie m

Blä för JOhan Palm..han e bara kvar för att alla småflickor gillar han...
    Jag gillar Kevin...

• Mamsie

Huppla häppla, reklam igen.
    *kastar i sig en bit äppelkaka igen*

• Mara
    Har man tillräckligt många fjortis-fans i publiken behöver man nog inte göra så bra ifrån sig. Då räcker det nog med att stå och se söt ut
Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)