• Zozzo87

IDOL 2008 (Vol2)

Här samlas IDOL fans och diskuterar,jaa just det IDOL!!

www.tv4.se/idol

• Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)
  • Luddvar
    Airlee skrev 2008-11-21 20:42:40 följande:
    Hennes genre kräver iofs en mer skolad röst än Johans. Hon sjöng faktiskt svajigt idag, men det brukar hon inte göra annars!
    Hennes genre? Du menar att hon överhuvudtaget har en sångröst? Det kanske hade varit bättre att hon sjungit svajigt genom hela Idol, som Johan... *surar*
  • Airlee

Är det bara jag som tycker att "Over the rainbow" känns lite för väntat av Anna?

• Eisa
    Airlee skrev 2008-11-21 20:44:38 följande:
    Är det bara jag som tycker att "Over the rainbow" känns lite för väntat av Anna?
    Nej. Hur ska hon klara falsetten liksom?
  • Fragile Angel

Kevin var den enda som inte var dålig, so far (usch, vad jag är negativ jämt )...

Just because I'm paranoid doesn't mean theyr'e not after me
  • Airlee
    Luddvar skrev 2008-11-21 20:44:21 följande:
    Hennes genre? Du menar att hon överhuvudtaget har en sångröst? Det kanske hade varit bättre att hon sjungit svajigt genom hela Idol, som Johan... *surar*
    Haha, nee jag menar bara att det är mer okej att svaja i en ösig poplåt än i en sångdiva-ballad. Är inte så förblindad av min Johan-kärlek att jag inte kan erkänna att han sjunger falskt. Men har inget emot det.
  • dio

är det bara jag som stör mig på att genre uttalas "schanger"? ser och låter väldigt mystiskt i mina öron och ögon.

• Airlee
    Eisa skrev 2008-11-21 20:45:11 följande:
    Nej. Hur ska hon klara falsetten liksom?
    Menehh... hon kommer ju att göra sin ALLDELES EGNA och UTSÖKTA och KÄNSLOSAMMA och UNIKA version av låten.

*tuggar bittert på ett tuggummi*
  • Fragile Angel
    dio skrev 2008-11-21 20:46:56 följande:
    är det bara jag som stör mig på att genre uttalas "schanger"? ser och låter väldigt mystiskt i mina öron och ögon.
    Jag har stört mig på det i många år...
    Just because I'm paranoid doesn't mean theyr'e not after me
  • Philofix

Vad jag svullar ikväll. Nu wienerbröd

• Airlee
    dio skrev 2008-11-21 20:46:56 följande:
    Haha, det har jag aldrig reflekterat över faktiskt.
Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)