• Zozzo87

IDOL 2008 (Vol2)

Här samlas IDOL fans och diskuterar,jaa just det IDOL!!

www.tv4.se/idol

• Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)
  • Philofix

skulle inte förvåna mig ett skvatt om Alice åker ikväll bara för att hon är tjej. Hoppas inte det, men det känns så.

• ming

Nu blev hon jättesur för kritiken, precis som förra veckan.

• elegi

Tjoohooo
    Bättre sent än aldrig.......håller ju på att pynta fram julen jue....däremellan serva sonen med allt tänkbart han inte fixar själv med en arm, dessutom håller han på att bli rejält förkyld för han nyser typ oavbrutet, dottern ahr varit ehmnma flera dagar från skolan pga rejäl förkylning.

Men men nog om det nu är jag iaf här

Angelzezzans officiella fanclub: www.familjeliv.se/Forum-5-154/m38328751.html
  • Airlee
    elegi skrev 2008-11-28 20:29:00 följande:
    Tjoohooo Bättre sent än aldrig.......håller ju på att pynta fram julen jue....däremellan serva sonen med allt tänkbart han inte fixar själv med en arm, dessutom håller han på att bli rejält förkyld för han nyser typ oavbrutet, dottern ahr varit ehmnma flera dagar från skolan pga rejäl förkylning. Men men nog om det nu är jag iaf här
    Oj det var mycket på en gång. Absolut, bättre sent än aldrig!
  • xxmeyaxx
    Airlee skrev 2008-11-28 20:27:48 följande:
    Inte som väljer låtarna hoppas jag.
    haha. ne. citerade fel inlägg.
    MammaHela skrev 2008-11-28 20:28:39 följande:
    fast är det inte så att de får välja själva och stylisten hjälper dem bara...
    mjaa. det vet jag inte riktigt. Anna klagade väldigt mycket på det där över att hon inte fick visa upp sig själv och sin stil så att säga.
    Min extra hjärna försvann. Den rann ut med bröstmjölken. Tuttarna är tomma nu. Damn!
  • xxmeyaxx

Kevin står ba:
    - Vem är Carola? Vem är hon?

Hon som tror att hon är stor internationellt sätt, vet ni

Min extra hjärna försvann. Den rann ut med bröstmjölken. Tuttarna är tomma nu. Damn!
Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)