• Zozzo87

IDOL 2008 (Vol2)

Här samlas IDOL fans och diskuterar,jaa just det IDOL!!

www.tv4.se/idol

• Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)
  • Airlee

Robin bäst, chockar jag mig själv med att tycka. Alice sämst... tycker hon är den enda som inte visat någon direkt känsla i sitt nummer.

• Eisa
    Airlee skrev 2008-11-28 20:42:45 följande:
    Robin bäst, chockar jag mig själv med att tycka. Alice sämst... tycker hon är den enda som inte visat någon direkt känsla i sitt nummer.
    ja något har hänt med Alice
  • Ankissen

Fan, jag tycker inte Robin är snygg! Tycker han ser ut som Victoria Beckham...

Mamma till Elliot 051112 och Myggan bf 090417
  • giftgrodan

jag är så chockad över att Robin fick beröm från juryn. Jag fattar verkligen inte vad de såg som jag inte gjorde :O

• ming
    xxmeyaxx skrev 2008-11-28 20:42:11 följande:
    Haha. Tänk vad fel jag hade. De gillade honom. Joyful Joyful är en jättebra låt. Me like.
    Tur var väl det, för han var asbra! I love his voice!
  • MammaHela
    håller med till 50%... Alice var klart sämst... tråkigt som sjutton...
  • fam kaos

Nej. Jag är nästan bergsäker på att Kevin vinner och Alice komemr tvåa. (Nu bara för att jag sagt det åker säkert en av dem idag )

Eisa skrev 2008-11-28 20:42:40 följande:
    jo tvåa är väl en fråga?
  • ming
    Hon är bra, men jag tror att hon kan hänga löst idag.
  • dio
    giftgrodan skrev 2008-11-28 20:43:58 följande:
    jag är så chockad över att Robin fick beröm från juryn. Jag fattar verkligen inte vad de såg som jag inte gjorde :O
    jag håller med dig!
  • Eisa
    fam kaos skrev 2008-11-28 20:44:02 följande:
    Nej. Jag är nästan bergsäker på att Kevin vinner och Alice komemr tvåa. (Nu bara för att jag sagt det åker säkert en av dem idag )
    Alice åker idag, jag svär.
Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)