• Zozzo87

IDOL 2008 (Vol2)

Här samlas IDOL fans och diskuterar,jaa just det IDOL!!

www.tv4.se/idol

• Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)
  • elegi
    MammaHela skrev 2008-11-28 20:31:33 följande:
    ja det där med gips är inte kul.... V lyckades ramla ner från stolen och göra nått med armen i gips idag =(
    Nämen det är ju kanske inte sååå bra så mycket som man är van att de klarar själva klarar dom inte alls längre, toa besök, skära maten, upp på stolarna i köket, klä på sig osv...
    Angelzezzans officiella fanclub: www.familjeliv.se/Forum-5-154/m38328751.html
  • Fragile Angel

*HAHAHAHA* Sektledare

Just because I'm paranoid doesn't mean theyr'e not after me
  • xxmeyaxx

"..som en galen sektledare på amfetamin" 

Haha. Där fick hon till det, Laila. Men näe. Jag håller inte med.

Min extra hjärna försvann. Den rann ut med bröstmjölken. Tuttarna är tomma nu. Damn!
  • Eisa
    ming skrev 2008-11-28 20:34:42 följande:
    Eisa fick du kåtchock av det där???
    inte riktigt... gospel ger ej snigelspår
  • Airlee
    xxmeyaxx skrev 2008-11-28 20:35:33 följande:
    "..som en galen sektledare på amfetamin"  Haha. Där fick hon till det, Laila. Men näe. Jag håller inte med.
    Haha, jag associerade direkt till Carola.
  • elegi
    Airlee skrev 2008-11-28 20:33:39 följande:
    Men är det inte ofta så att allting går i perioder och inte sprider ut sig jämnt, utan allt kommer dimpande på en gång... så brukar jag känna, men så är jag lite pessimistisk av mig också.
    Jo men sån är jag oxå, just nu börjar jag längta efter 1 endaste liten vecka utan 1 endaste sjukhusbesök/läkarbesök då är jag nöjd...har lärt mig att inte ha så stora krav
    Angelzezzans officiella fanclub: www.familjeliv.se/Forum-5-154/m38328751.html
  • xxmeyaxx

Få hans corvette.. oj oj!
    Och sedan säger Robin att pappan förmodligen röstar på Johan Palm.

Undrar varför han valde just Johan..

Min extra hjärna försvann. Den rann ut med bröstmjölken. Tuttarna är tomma nu. Damn!
  • Airlee
    elegi skrev 2008-11-28 20:36:39 följande:
    Jo men sån är jag oxå, just nu börjar jag längta efter 1 endaste liten vecka utan 1 endaste sjukhusbesök/läkarbesök då är jag nöjd...har lärt mig att inte ha så stora krav
    Förstår dig verkligen... hoppas du ska få andrum snart!
Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)