Inlägg från: Skorpan08 |Visa alla inlägg
  • Skorpan08

VI från Linköping del 2!!

Godkväll i tråden!
    Skulle bara påminna er om loppisen i morgon, ni som vill komma dit!
    Rystad Folkets Hus kl 10-15.

• Skorpan08
    Maria84 skrev 2008-11-14 22:40:25 följande:
    Javisst ja, den var imorron. Och vi kan nog inte åka, är uppbokade totalt fram till onsdag så vi kan nog inte ta oss iväg imorron för det blir nog svårt att planera om.. Attans!
    Det var ju synd, men det kommer fler. Ni får ha en trevlig helg ändå!
  • Skorpan08
    Marayah skrev 2008-11-14 22:42:00 följande:
    Kostar det något i inträde???
    Nej, inget inträde. Det är bara att komma dit och knalla in.
  • Skorpan08
    Maria84 skrev 2008-11-14 22:43:17 följande:
    Hojta nästa gång så ska jag försöka ta mig iväg då istället
    Visst, det ska jag göra.
  • Skorpan08
    Firstandhappy skrev 2008-11-14 22:44:21 följande:
    skönt för dig!! William håller fortfaramde på o bråkar, visst är det jobbigt...
    Då somnar jag kanske före William ikväll då!

Behöver ni vägbeskrivning till loppisen är det bara att ringa mig på mobben. Marayha och Firstandhappy har mitt nr. Och nån mer tror jag.

Natti natti!
  • Skorpan08

Hej. Loppisen i helgen gick inte riktigt så bra som jag hoppats. Det kom inte så mycket folk, tyvärr. Men lite fick jag sålt iaf. Så nu ska det packas ner i kartonger och ställas ut i garaget till nästa loppis.
    I em ska Elin och jag ner till ÖF, fram till dess bara ta det lugnt.

Ser att ni pratat om Ullared, dit vill jag med åka. Men maken vägrar så får se om det blir en tur i vår.

• Skorpan08

Familjetrollet: Det är ju det att det är så dyrt i Cupolen. Trist om man skulle sälja dåligt och inte få ihop till bordsavgiften ens. Jag har lite att lägga ut på Tradera med. Och även endel till Blocket.

• Skorpan08
    Familjetrollet skrev 2008-11-17 10:19:20 följande:
    ja 250 kr är ju rena rånet.funderar på och se om nån vill dela bord så blir det lite billigare.här har man lagt ut en hel del på tradera nu.ska fortsätta sy så man har lite att lägga ut framöver
    har du börjat sy nått ännu?igår sydde jag inget alls.
    Kanske skulle vi kunna dela bord?

Jag har inte börjat sy ännu, måste köpa tyg först. Får se om jag kommer iväg och göra det denna vecka.
  • Skorpan08
    Familjetrollet skrev 2008-11-18 15:03:20 följande:
    våran släkt är så liten så det blir inte jättemånga julklappar,eller jo barnen får många julklappar.sen fyller sonen två veckor innan jul oxå.vi börjar köpa julklappar redan i augusti.blir så när man lever på en inkomst.vad har ni gjort idag då?här har man vart en snabbis in till stan.sitter just nu och har ont.värken är på väg tillbaka igen.kan knappt röra mig idag
    är det nån som ville fika imorrn?
    Jag kan tyvärr inte fika i morgon em. Hoppas någon annan kan.
  • Skorpan08

Låter jättespännande med kryddparty. Kommer gärna, bara maken inte jobbar sent då.

Familjetrollet: Hoppas det är bättre med din värk idag. Är det efter foglossning/graviditet som du har ont?

Svar på tråden VI från Linköping del 2!!