Inlägg från: Skorpan08 |Visa alla inlägg
  • Skorpan08

VI från Linköping del 2!!

Familjetrollet: Nu har jag lagt upp bilder på julgardinerna i mitt galleri. Ni andra får också kika om ni vill.

• Skorpan08
    dinana skrev 2008-12-01 14:21:42 följande:
    ååh, så fina.. vill också ha... tänkte gå bort till klädjätten och se om de har något där.. men antar att det är svårt att få tag på nu
    Tack!
  • Skorpan08
    Familjetrollet skrev 2008-12-01 14:28:11 följande:
    vad fina julgardinerna blev.jättegulligt julkort  på lillan såg jag oxå
    Tack så mycket. Jo, hon är fin min lilla ögonsten!
  • Skorpan08

Godmorgon!
    Hoppas allt är bra med er alla.
    Här är det ganska bra igen, Elin är bara lite hostig emellanåt nu. Finns det någon som vill ta en fika idag? Antingen här eller någon annanstans, ikano eller nåt.

• Skorpan08
    Mammatill4a skrev 2008-12-02 06:43:15 följande:
    Vi kom hem från sjukhuset igår, arvid har förstorade polyper som gör att han är trång i näsan, så han kommer vara täppt tills de ger med sig. Och de varierar på tiden när de försvinner. Ångande vikt kollade de liams BMI på bvc när han var på 5 års kontroll. De sa att de var nåt nytt de börjat med för att upptäcka överviktiga barn tidigt, men liam låg ju bra till han var 117 och vägde 18.
    Stackarn! Hoppas det blir bättre fort för honom.
  • Skorpan08
    Marayah skrev 2008-12-02 08:39:10 följande:
    Stackars liten kille... Får se om ja kan komma nästa v då vi ska sälja vår bil... Om den inte är såld så kan ja komma.
    Ska ni köpa ny bil eller ska ni vara utan?
  • Skorpan08

Familjetrollet: Haha, barn är så roliga. Hoppas hon hittar en ny vän på dagis snart så hon vill gå dit.

• Skorpan08

Nu ringde en av dom stora och inte mår bra. Så jag måste åka och hämta då det inte går några bussar. Får ta fika en annan dag.

• Skorpan08

Nu har stora tjejen sovit i 1½ timme och verkar lite piggare.
    Hon tackar för alla krya-på-dig-hälsningar från er.

• Skorpan08
    Familjetrollet skrev 2008-12-02 15:44:54 följande:
    då skickar jag lite krya på dig oxå.fy villket trist väder det är idag.är precis klar i tvättstugan och andra rundan till centrum.ska ut igen om en stund på en promenad till.
    Det tackar vi för. Hon sover igen nu.
Svar på tråden VI från Linköping del 2!!