Inlägg från: Skorpan08 |Visa alla inlägg
  • Skorpan08

VI från Linköping del 2!!

Guardian Angel 07 skrev 2008-12-02 20:46:41 följande:

Skorpan08: ja,då hade jag ju nästan rätt vad ska ni hitta på i veckan då?Dinana: Mm, det är kul hit var jag---> www.linkoping.ffc.nu/sections/index.php
    Ja, du hade ju det. I morgon ska jag till vc igen. Torsdag och fredag har Björn ingen körning vad vi vet nu. Så då får vi väl passa på att julhandla lite.
  • Skorpan08

Guardian Angel 07 skrev 2008-12-02 21:36:17 följande:

skorpan08: aha vad skönt vad ska ni julhandla för skoj då? Vad sugen jag är på julskinka, potatis och räksallad
    Vi ska handla julklappar till barna. Vi åt julskinka i söndags. Vi gör alltid första julskinkan första advent. Skinkmacka med senap och rödbetssallad på...mums.
  • Skorpan08
    Mammatill4a skrev 2008-12-03 07:05:43 följande:
    Go morgon på er alla. Igår hade vi lucia firandande med olivias klass, olivia var ängel och hon tyckte de var så skoj, tom hennes pappa och farmor kom så hon var ju extra stolt över det med. Arvid sköte sig bra under sångerna han sov och åt, alma dansade såklart och liam hade mest koll på allt annat. Familjetrollet: är ni hemma lördag fm? Ska in och plocka och städa det sista om barnen ville leka med liam. Olivia är hos pappa men kanske går bra med bara liam jag och alma med såklart om ni inte ska iväg alltså.
    Åh så mysigt med lussefirande. Jag vet inte vart jag ska få se nåt sånt i år. Blir väl bara på tv:n jag får se.
  • Skorpan08
    dinana skrev 2008-12-03 09:21:09 följande:
    Aha... okej... skall på UL imorgon så den tiden har jag ju redan fått.. men det är ju kul å veta när man skall på nästa koll.. tror den skulle vara i januari någon gång.. usch väga vill jag ju inte.. har gått upp massor ju... *deprimerande*
    Inte ska du vara deprimerad för det. Du är gravid, du ska gå upp i vikt!
  • Skorpan08
    Familjetrollet skrev 2008-12-03 08:37:00 följande:
    lussefirande är fint.väntar på att barnen ska ha det på dagis och skolanvad ska ni hitta på idag?här ska man ta det lugnt.fick inte mycket sömn inatt så idag är man extra trött.hopplöst att vakna hela nätterna.
    Idag ska jag till vc med en av döttrarna, får se hur det går. Ikväll ska jag till Linghems loppis med Ida, hon ville så gärna dit. Dom säljer ut gosedjur för 1 kr just nu. Sen ska jag övningsköra med äldsta. Hon kör upp på fredag har jag fått reda på.
  • Skorpan08

JennyoPatrik: Du får komma hit och äta!

• Skorpan08
    dinana skrev 2008-12-03 09:27:13 följande:
    Mja, helst inte... i och med att jag går upp i vikt så ökar mitt blodtryck och jag som redan har för högt blodtryck... det slutar i att jag får havandeskapsförgiftning och blir inlagd... och det vill jag ju inte... funderar på om man kanske skulle ta och börja ta någon medicin mot det.. men har inte behövt det hittills.
    ok. då kanske du inte ska gå upp så mycket.
  • Skorpan08

Mammatill4a: Vilken underbar liten kille. Härligt smajl.

Jessica tackar för alla lyckoönskningar!

• Skorpan08

Är det någon som ska till Ikano i morgon fm?
    Jag ska dit en sväng och tänkte om någon vill träffas över en fika.

• Skorpan08

Firstandhappy skrev 2008-12-03 16:48:00 följande:

Har alla här inne satt upp sig på listan/tagit bort sig från den ang söndag!!Har lite dålig koll ang alias/namn..Ville bara påminna för just nu är vi inte så många!!
    Jag kan tyvärr inte komma på söndag, hade ju varit jättetrevligt annars. Men vi ska träffa P och I´s pappa med fru för att prata om hur vi ska hjälpa P att må bättre.
Svar på tråden VI från Linköping del 2!!