Inlägg från: Skorpan08 |Visa alla inlägg
  • Skorpan08

VI från Linköping del 2!!

Nu har jag också varit in på corren och kollat in bilden. Vilka sötnosar! En underbar bild Malin!

• Skorpan08

Firstandhappy skrev 2008-12-09 10:35:12 följande:

imorgon skulle dom vara där iallafall men jag vet inte riktigt tiden, tänkte jag skulle passa på när man ändå ska dit...Idag får ni säga GRATTIS.... jag blir tjutju år gammal... tadamdamda. fanfaaaaaar för mig själv..
    GRATTIS!!!!!!!
    Ses i morgon!!
  • Skorpan08

Leos och Vincents mamma skrev 2008-12-09 13:55:16 följande:

Åh, min mamma är här idag, så nu tog hon ut båda barnen på en promenad så nu kan jag göra vad jag vill! LYX! Skulle behöva ta tag i att vika tvätt, men å andra sidan är de sällan som jag kan vila mitt på dagen, skulle vilja säga att det aldrig händer, så jag ska nog ta o inta soffläge nu o läsa lite, DET är vardagslyx på högnivå
    LYX!!! Passa på att vila och ta igen dig. Det är du värd!!
  • Skorpan08

Firstandhappy skrev 2008-12-09 19:35:43 följande:

tackar tackar för alla gratulationer, jo dagen var bra fast vi ska fira i helgen så idag åkte jag hem till folk o tvingade dom att bjuda mig på fika istället..
    Varför kom du inte till mig då? Jag kunde bjudit dig på lussebullar och pepparkakor till kaffet.
  • Skorpan08

Du får komma till mig på fika en annan dag då.

Elin ska också kläs fin för fotografering i morgon.
    Ska bli så kul att ses!

Nu ska jag gå och plocka ur spolar på en dotter som jag permanentar ikväll.
    Får se hur det blir.

• Skorpan08

Det verkar som det blir fint, jag tar foto på henne sen.

Ja, kom hit och fika. Älskar att få besök.

• Skorpan08

Familjetrollet skrev 2008-12-09 20:00:50 följande:

lockigt hår är snyggt.brkar skämta med sonen att jag kan ta hans lockar
    Jag tycker också det är fint med lockar. Vill också ha men det är svårt att rulla upp på spolar själv.
  • Skorpan08

Familjetrollet skrev 2008-12-09 20:09:23 följande:

jag permamenta mig själv rätt ofta på 90 talet,men så har ju knappt nått hår heller.
    Jo, jag penta mig själv mycket förr också men nu har jag ont i lederna och har svårt att vrida händerna i vissa vinklar.
  • Skorpan08

Firstandhappy skrev 2008-12-09 20:08:29 följande:

samma här... älskar att få besök...vi får besöka varandra lite oftare...
    Det får vi göra!!
  • Skorpan08

Firstandhappy skrev 2008-12-09 20:17:28 följande:

tjohoo då är det bara jag som inte har massa bak hemma.... hmm fast har aldrig påstått att jag är någon bullbaksmamma heller.. räcker med att jag är bäst på allt anat..
    Är du bäst på allt annat så kan jag få vara bäst på att baka.
    Jag gillar att baka så för det mesta finns fikabröd i frysen. Tyvärr gillar jag att äta det jag bakat också.
Svar på tråden VI från Linköping del 2!!