• Marayah

VI från Linköping del 2!!

Ännu en ny tråd.  Va vi e duktiga på att pladdra.

Marko 031103, Filip 080621
  • Svar på tråden VI från Linköping del 2!!
  • dinana
    Fru T skrev 2008-12-20 22:07:24 följande:
    ja går ju in i vecka 18 i morron
    hihi, snart dags för UL igen för dig då. själv har man 31 dagar kvar tills dess... men jag har en hel del andra besök innan dess. skall till bm på måndag igen och sen skall jag dit den 30e december och 13 januari och när nu nästa besök var efter det. kommer nog bli något mer, beror lite på hur värdena ser ut. men som det ser ut nu så blir det nog medicin för mig om jag skall kunna gå hela graviditeten.
    ♥ Mamma till Molly ?061216 och liten i magen BF 13 juni ♥ 33 dagar kvar
  • Mammatill4a

Fru T : det är helt klart bebis du börjar känna av, så mysigt, saknar att ha arvid i magen. Det är ju bara för mysigt med första rörelserna och sparkarna. Och att magen gick tillbaka ganska fort är för att de små är så rörliga, arvid var inte stilla alls mkt i magen, gissa varför han har en skylt på vagnen där det står *born to be wild* på hi hi

• JePaLuLi
    Mammatill4a skrev 2008-12-21 07:32:03 följande:
    Fru T : det är helt klart bebis du börjar känna av, så mysigt, saknar att ha arvid i magen. Det är ju bara för mysigt med första rörelserna och sparkarna. Och att magen gick tillbaka ganska fort är för att de små är så rörliga, arvid var inte stilla alls mkt i magen, gissa varför han har en skylt på vagnen där det står *born to be wild* på hi hi
    Jag saknar också magen! Märkligt det där, för på slutet var jag bara såå trött på den
    Fast det är ju bra mysigt med en liten bebis också!
    Nu får det allt dröja ett tag innan det blir dags igen
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas ♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus♥¸.?°´¯) ♥
  • Maria84

Ja visst blir det tomt när bebisarna kommit ut. På så sätt skulle jag kunna vara gravid jämt Så mysigt när de bökar runt där inne. Får hoppas att det flyttar in en liten här snart igen.

Här ska jag strax slänga mig iväg till stan, och ensam lär jag väl inte vara! Var ju massor av folk i fredags när jag och Liam var inne. Lämnar sambon hemma med grabbarna eftersom det inte gått 48 timmar på Lucas ännu och så går det snabbare om jag åker själv. Förhoppningsvis är vi friska allihopa på tisdag för då ska vi in och fixa det sista, köpa julklapparna till varandra bla. Känns mindre kul dan innan julafton men men, lite mer pengar rullar ju in då eftersom fp kommer.

Lucas är mycket piggare idag, fast ändå lugn Lite ovanligt. Har legat och myst med honom i våran säng, något som inte går i vanliga fall. Undrar om han har kommit på att det är mysigt istället för att busa hela tiden Men han kom allt igång sen med och han är glad idag så det är så skönt att se att han börjar bli sig själv igen!

Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127
  • Skorpan08

Tänk att det redan är 4:e advent! Igår kväll klädde vi granen som vi köpte ute i tornby. Det är nog finaste granen vi någonsin haft!

• Marayah

Skorpan: Åhhh så mysigt!!! Vi har en liten mini gran som ja köpte på Willys för halva priset. 24,90. Så var alla grejjer med. Får duga till i år...

• Familjetrollet
    Skorpan08 skrev 2008-12-21 10:14:37 följande:
    Tänk att det redan är 4:e advent! Igår kväll klädde vi granen som vi köpte ute i tornby. Det är nog finaste granen vi någonsin haft!
    vad skoj.hade man haft råd så dkille det blivit en äkta gran

idag ska vi ut till tornby och äta med mina föräldrar som bjuder på mat
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-12-20 21:21:45 följande:
    Hej hej! Hur mår ni? Här är det såå bra, jag är lite halvfuller! Jag o Lillisen sitter här hemma hos Lillisen o dricker lite alkohol o ska snart ut på krogen. Ska bli såå kul!
    här är det full fart som vanligtSkrattande
    dinana skrev 2008-12-20 21:06:55 följande:
    Nej, jag hade ju heller ingen som helst aning, mer än att vi skulle ses på stan runt 14. Men jag visste ju inte vart så jag gick runt lite och kikade och så sprang jag på Jenny istället så jag hängde med henne istället. Visste ju inte vilka som skulle fika eftersom de jag pratat med tydligen inte kunde komma. Men men... vi får höras/synas en annan gång istället. Man försvinner ju inte ba för att man missat en träff =). Skall ner på stan på måndag och lämna urinprov. Vet inte när dock, men blir på morgonen.
    jag hoppade fikat.men jag tar gärna en fika i mellandagarna
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2008-12-20 18:35:14 följande:
    Jag frågade här i tråden vilka som skulle med på fika. Becka skrev då att hon skulle stanna hemma pga sjukdom. Någon mer svarade inte sista gången jag frågade. Jag har inget telefonnummer till nån av er heller för den delen så jag kunde inte ringa.Diana såg vi på stan, men du var inte ensam så vi hade ingen aning om att du hade tänkt att fika med oss. Det måste väl blivit nåt missförstånd, känns som att ni kunde ta det med oss i så fall och inte sitta här och beklaga er.
    jag skrev i tråden att jag hoppar fikat...
  • Familjetrollet

L oV mamma tråden vi skrev om RS är den stängd?hittar den inte nu

Fru T skrev 2008-12-20 22:07:24 följande:
    ja går ju in i vecka 18 i morron
    då är du snart halvvägs.har du börjat känna några buffar/sparkar än?
  • Marayah

LoVm + Lillisen: Hoppas att ni hade de trevligt på krogen igår.... Och att ni inte e allt för bakis idag.

Svar på tråden VI från Linköping del 2!!