VI från Linköping del 2!!
Ännu en ny tråd. Va vi e duktiga på att pladdra.
Ännu en ny tråd. Va vi e duktiga på att pladdra.
Ne men hej
Nu har man lagat knäck å kola å mannen fick ett ryck å gjorde suupergoda chokladkakor Granen är inhandlad å klädd å fin, som vanligt ligger katten nisse under granen å tittar så nu fick han heta tomteNisse
är klar me alla julklappar utan mannens men dom ska ja ta tag i i morron...
Det ligger upp en ny magbild nu.
Den 2e ska ja på nästa UL...
Äntligen lite julkänslor
Hej och hopp, har nu under kvällen fått ett fin bord av en vän som nu står i vardagsrummet så fint det blev. Ska bli att äta där på julafton när mormor, morfar, moster morbror och morbror till barnen kommer. Allt är nu klart med klappar till barnen, vi vuxna kör julklappsleken så mkt roligare än att ge varandra pengar känns det som. Har ju endå allt i hushållet man vill ha om inte köper man ju de sj när man vill under året. De sista som ska göras är att handla all mat men de ska vi göra på tisdag em och då ska maken åka förbi öb på vägen hem och köpa med julgodis. Längtar så jag blir tokig det enda jag kommer sakna är olivia som är hos pappa iår och firar jul där.
Jag håller med skorpan, ta detta privat i era inboxar eller gästböcker! Det är jobbigt att läsa massa bråk som vi inte har att göra med.
För övrigt så tycker jag inte att man träffar folk överhuvdtaget (som man inte måste träffa) när man är förkyld eller nåt annat sjuk. För min del spelar det ingen roll om det är bebisar, större barn eller vuxna. Ingen vill bli sjuk oavsett ålder.
Här har grannskapet FEST!!! På självaste söndan. Sitter och sjunger singstar..
Hoppar in en snabbis och önskar er alla en god morgon. Sj har man haft 1 timmes morgon mys med arvid, han vet allt när han ska vakna för att få lite egen tid med mamma han, han ler med hela ansiktet och har börjat små jollra lite när han ligger på babygymmet. Nu har han somnat och då brukar ja kunna koppla av med egen tid, men ikke idag både liam och alma ligger i soffan och tittar på rory racerbil. Alma är dessutom genom förkyld här, så det är skönt vi ska vara hemma i jul för då kan hon krya på sig i sin egen takt.
Så mysigt. Ja du gumman, tiden med bebis går juh såååå snabbt... Filip blev 6 månader igår. Stora mannen. Lilla stumpan då. Hoppas att hon kryar på sig... Kramar till er!! Nu ska ja se till att fixa till skivan innan ja glömmer de.
Alla som är sjuka får krya på sig.
Här ska jag plocka upp en fröken som sover och åka ut till Ikea. Skulle färga stolsöverdragen igår och det blev inte alls som jag tänkt mig. Jättefult! Så nu måste jag ut och köpa nya överdrag.
Ha en bra dag!