• Marayah

VI från Linköping del 2!!

Ännu en ny tråd.  Va vi e duktiga på att pladdra.

Marko 031103, Filip 080621
  • Svar på tråden VI från Linköping del 2!!
  • Marayah

Så trist när det inte blir som man har tänkt sig. Vi med ska ut till ikano idag och shoppa det sista... Kanske stöter på varandra. Ha en kanon dag du med.

Skorpan08 skrev 2008-12-22 09:03:13 följande:
    Alla som är sjuka får krya på sig. Här ska jag plocka upp en fröken som sover och åka ut till Ikea. Skulle färga stolsöverdragen igår och det blev inte alls som jag tänkt mig. Jättefult! Så nu måste jag ut och köpa nya överdrag. Ha en bra dag!
  • Leos och Vincents mamma

Vi ska ha med ut till ikano så fort vi ätit upp frukosten. Måste handla den sista julklappen som är till min sambo. Måstee dessutom få tiden att gå lite, gör jag inget så sitter jag bara o gråter o tänker på min älskade mormor som jag saknar nåt så otroligt
    Jobbigt när man måste ta hand om barnen samtidigt, sambon jobbar idag o imorgon.
    Har nästan inte sovit nåt alls inatt, har bara tänkt på mormor o de korta stunderna som jag har sovit så har jag drömt om henne. Detta tär på mig sååå himla mycket, den största sorgen efter min morfar hade precis lagt sig o så händer detta.
    Pratade med min mamma i telefonen i tre timmar igår kväll, gråtit tillsammans o pratat minnen.

Usch, nu blev det ett ego o sorgligt inlägg, var inte meningen, ville bara skriva av mig lite.

Ha en bra dag alla!

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Marayah

Stackare dig!!!! MASSSOR av styrkekramar!!!!

Leos och Vincents mamma skrev 2008-12-22 09:22:26 följande:
    Vi ska ha med ut till ikano så fort vi ätit upp frukosten. Måste handla den sista julklappen som är till min sambo. Måstee dessutom få tiden att gå lite, gör jag inget så sitter jag bara o gråter o tänker på min älskade mormor som jag saknar nåt så otroligt Jobbigt när man måste ta hand om barnen samtidigt, sambon jobbar idag o imorgon. Har nästan inte sovit nåt alls inatt, har bara tänkt på mormor o de korta stunderna som jag har sovit så har jag drömt om henne. Detta tär på mig sååå himla mycket, den största sorgen efter min morfar hade precis lagt sig o så händer detta. Pratade med min mamma i telefonen i tre timmar igår kväll, gråtit tillsammans o pratat minnen. Usch, nu blev det ett ego o sorgligt inlägg, var inte meningen, ville bara skriva av mig lite. Ha en bra dag alla!
  • Maria84

LoVsm - beklagar sorgen

Här är det mindre skojigt, får nog skippa julen i år. Så så rolig blev Lucas första jul.
    Igår kväll satte Liam igång istället. Pratade ju med sjukvårdsupplysningen om Lucas och de tyckte inte att det lät som magsjuka på honom utan nåt han ätit. Men nu har ju Liam det också. Så typiskt att det ska komma till jul.
    Liam är arg för att han inte får dricka och äta och ledsen för att vi inte kan fira jul med min familj. Och jag måste säga att det känns deppigt. Man har knappt några julkänslor och så det här nu.

Skulle också behöva åka iväg till stan, har en julklapp kvar till Liam att köpa och några till Lucas och så har jag sambon kvar. Måste väl handla hem lite julmat också till sambon och mig såvida inte vi åker på det också vartefter här.

Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127
  • Fru T

Å här är en till som ska ut till IKANO för att fixa mannens klapp, åker ut om en stund då mannen får snällt köra dit mig innan han ska köra min bror till norrköping å sen får han snällt hemta mig när han åker hem. för inte orkar ja ta bussen inte... eller kanske tar bussen hem...

min bror har ett möte i norrköping kl 11 å typiskt nog så passar inte ersättningsbussarna in, den han kunde tagit skulle gå typ samtidigt som vi fick reda på att tågen inte gick.

Inatt har det bökats massor i magen

Åh vad jag längtar
  • Mammatill4a

Lovm: förstår dig fullt ut och det som du skriver är det du behöver få ur dig och vi är här för att stöta eftersom vi blivit en tajt lite grupp tycker ja då. Så stora kramen till dig och din familj marayah: ja tiden går allt fort, 6 månader är ju inget går som bara farten, snart är arvid får oxå men första ska han bli 6 veckor på själva julafton, inte för de känns som de för han är så stor men han är vår lilla goskille och allas charmtroll. Det är bara att hojta när ni kommer till åtvid på onsdag så kommer ja ut en snabbis beroende på hur det står till med alma.

Marayah skrev 2008-12-22 09:58:47 följande:
    Stackare dig!!!! MASSSOR av styrkekramar!!!!
    Tack. Det värmer ska ni veta!

Mammatill4a: Tack, vad snälla ni är alla! Ja, jag har en hel att få ur mig. Satt ju o pratade med mamma igår o sen med min sambo som stöttar mig på alla sätt. Jag har alltid haft superbra kontakt med både min mormor o morfar, så det känns sååå tomt!

Maria84 skrev 2008-12-22 10:03:14 följande:
    LoVsm - beklagar sorgen Här är det mindre skojigt, får nog skippa julen i år. Så så rolig blev Lucas första jul. Igår kväll satte Liam igång istället. Pratade ju med sjukvårdsupplysningen om Lucas och de tyckte inte att det lät som magsjuka på honom utan nåt han ätit. Men nu har ju Liam det också. Så typiskt att det ska komma till jul. Liam är arg för att han inte får dricka och äta och ledsen för att vi inte kan fira jul med min familj. Och jag måste säga att det känns deppigt. Man har knappt några julkänslor och så det här nu. Skulle också behöva åka iväg till stan, har en julklapp kvar till Liam att köpa och några till Lucas och så har jag sambon kvar. Måste väl handla hem lite julmat också till sambon och mig såvida inte vi åker på det också vartefter här.
    Tack.

Usch då! Det låter ju inte alls kul! Fy för att få det så här nära jul. Förstår verkligen att Liam är jätteledsen. Det skulle jag oxå bli o kommer att bli om det skulle drabba oss. Julen för mig är helig.
  • Fru T

om nån har tid me en kort så finns ja på nollsjunolltvå,nittiotvå,trettioåtta,sjuttiosju

Åh vad jag längtar
Svar på tråden VI från Linköping del 2!!